• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

getal vervangen in kolom door nieuwe waarde

Status
Niet open voor verdere reacties.

maaikelensink

Gebruiker
Lid geworden
3 jan 2011
Ik heb al een beetje zitten puzzelen en weet niet of ik dit nu in excel kan doen of dat het met macro's zal moeten ? Maar ik heb nog geen passend antwoord gevonden.
Maar we hebben een stickerboek en daarvoor leek het mij handig als ik kon invoeren welk nummer ik bijvoorbeeld nieuw erbij heb gekregen en in het plakboek heb geplakt en dat hij dan mijn lijstje aanpast, en hetzelfde als ik bijvoorbeeld 2 dubbele heb dan wil ik die in de dubbele rij erbij op tellen.

misschien is het makkelijk en kan iemand mij helpen ?
Vriendelijke groet, Maaike

Bijlagen

Ja inderdaad, het trouwe dataformulier raakt zo langzamerhand in de vergetelheid :)

wauw... ja die eerste is precies wat ik zocht.
Ik krijg zometeen weer ruim 144 stickers en dit maakt het invoeren een stuk makkelijker...
heel erg bedankt

die 2e geeft op mijn iMac een fout...
maar ik ben nu al erg blij hiermee

Excel op MacOS heeft slechts beperkte VBA ondersteuning.
Vermeld er bij een volgende vraag dus even bij dat het om Excel op een Mac gaat.

Excel op MacOS heeft slechts beperkte VBA ondersteuning.
Vermeld er bij een volgende vraag dus even bij dat het om Excel op een Mac gaat.

oe echt waar... dat wist ik niet.... ik werk zowel op een mac als pc, door elkaar heen..
Maar wil meer gaan kijken naar VB in excel dus ik begrijp nu dat dan een pc praktischer is.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan