Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Wie kan mij helpen?
Ik moet als een opdracht voor school 10 verschillende getallen genereren uit een reeks van honderd getallen, er mogen echter geen 2 getallen hetzelfde zijn.
kan ik dit in excel bereiken?
bvd
Meerend3[/QUOTE
Bij jullie antwoord betreffende de huiswerkvragen kan ik me ook helemaal vinden. maar ben nu al dagen bezig.
Wat ik er zelf reeds aan heb gedaan is het proberen te maken van array's maar krijg problemen met dimensioneren en het juist benoemen van variabelen. Verder ben ik op het internet gaan zoeken naar soortgelijke voorbeelden. Ik weet echt niet of het wel mogelijk is
Meerend3
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.