Hallo,
Ik heb de volgende vraag. Maandelijks geef ik aan het personeel een overzicht van de + of - uren. Ik heb een excel bestand met adresgegevens van de medewerkers en daar staan ook hun + en - uren in. Deze koppel ik als database aan een brief in word.
Een jaar geleden is de organisatie overgegaan na een ander office pakket(2003, ik weet niet wat het oude is).
Mijn vraag:
De getallen(+/- uren) die in EXCEL nog afgerond zijn komen "niet"afgerond in WORD naar boven.
Ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen.
Alvast bedankt.
Mvg.
JanWL
P.s ik heb voorbeeld bestandjes bijgevoegd
Ik heb de volgende vraag. Maandelijks geef ik aan het personeel een overzicht van de + of - uren. Ik heb een excel bestand met adresgegevens van de medewerkers en daar staan ook hun + en - uren in. Deze koppel ik als database aan een brief in word.
Een jaar geleden is de organisatie overgegaan na een ander office pakket(2003, ik weet niet wat het oude is).
Mijn vraag:
De getallen(+/- uren) die in EXCEL nog afgerond zijn komen "niet"afgerond in WORD naar boven.
Ik hoop dat iemand me met dit probleem kan helpen.
Alvast bedankt.
Mvg.
JanWL
P.s ik heb voorbeeld bestandjes bijgevoegd