GetDataBack for NTFS 3.03

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste Patrickt, je zei dat er een engeltje had meegelezen, maar je zei niet wat het engeltje dan gedaan heeft om je probleem op te lossen.
Ik heb namelijk precies het zelfde probleem. 250gig belangrijke en iets minder belangrijke data onbereikbaar geworden maar nog wel aanwezig.
Getdataback ziet alles netjes staan. Alleen het kopieren van de data wil niet starten! :confused:
Tips?

@Aldiman,

welkom op Helpmij.:)

Heb je een orginele geregistreerde GetDataBack? Zo ja, heb je wel een tweede schijf/partitie, waarop je de gevonden data kunt zetten?

Beste Patrickt, je zei dat er een engeltje had meegelezen, maar je zei niet wat het engeltje dan gedaan heeft om je probleem op te lossen.
Ik heb namelijk precies het zelfde probleem. 250gig belangrijke en iets minder belangrijke data onbereikbaar geworden maar nog wel aanwezig.
Getdataback ziet alles netjes staan. Alleen het kopieren van de data wil niet starten! :confused:
Tips?

Bij mij wilde GetataBack ook niets opslaan. Het probleem was één van de oorzaken die Crash noemt.
Daarover wil ik op Helpmij niet verder uitwijden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Patrickt,
Ik heb je bericht iets aangepast.;)

heb hier nu zo'n geregistreerde versie, klik rechts op het bestand en dan copy, dan ga ik naar mijn harde schijf en wil dit plakken in een map maar plakken niet aanwezig ? Hoe kopieer ik de bestanden vanuit getdataback naar mijn hd ?

Gebruik je wel een andere schijf/partitie waar de bestanden op gebackupt moeten worden?

Beste Sharpei, meestal is het een heel klein stom foutje, zoals bij mij.
Heb je je registratiecode goed ingevoerd?
En zo ja... was het 'jouw' registratiecode?

Ik denk dat als beide antwoorden te beantwoorden zijn, je vraag is beantwoord.

Perfect progje en het geld zeker waard.
Voor mensen die het nog willen kopen, denk ik dat je even moet denken aan de wisselkoers van de euro t.o.v. de dollar op dit moment. Betaal je (bijvoorbeeld) €94,01 of $ 79?
Bedenk je dan dat $79 ongeveer €57 waard is...
Kies dus niet automatisch voor de euro... kan je bijna de helft schelen. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan