GetDataBack geeft geen volledige bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gekkeabt

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2010
Hallo allemaal

ik weet niet of ik in de goede plek zit te posten, maar ik heb een probleem.
Mijn vriend die heeft zijn bestanden verloren na het opnieuw installeren van zijn pc, en ik probeer ze terug te krijgen met een programma GetDataBack alleen die geeft bijvoorbeeld een afbeelding maar die kan niet worden weergeven.

Dus mijn vraag : Weet iemand misschien wat je daar tegen kan doen , of is er misschien een alternatief programma wat beter is dan GetDataBack ?

Groeten

Toevallig iets vergelijkbaars gezien in deze discussiedraad

Daar wordt (op het einde) ook een alternatief programma genoemd dat je mogelijk wél (enig) succes biedt.

Succes,

Tijs.

voor zover ik het weet (ben geen expert) dus of ik 100% juist ben kan ik dus niet zeggen

maar voor zover ik weet heb je een harde schijf met data
als er over die data heen geschreven wordt kun je het dus niet of gedeeltelijk terug halen..

voor data recovery is het dus van belang dat er niets met de pc gebeurd (immers aanzetten is al data wegschrijven)

als je je schijf geformateerd hebt tijdens het installeren (en dan niet snel) dan ben je je data grotendeels kwijt..

heb je hem snel geformateerd is de mogelijkheid aanwezig dat deze bestanden er nog zijn.

programma's die ik vaak gebruik of gebruikt heb zijn

Recuva
Photorec (iets ingewikkelder)
Undelete plus

Okey, erg bedankt allemaal, ik heb een heel grote deel met geluk terug kunnen krijgen.

Ik heb alles terug gehaald met Power Data Recovery ! :)
Maar kan ik dan ook iets tegen de andere bestanden doen om ze terug te halen ?

Nog maals erg bedankt !
Groeten
Gekkeabt !!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan