• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

getraptie validatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

1970peter

Gebruiker
Lid geworden
15 dec 2011
Ik ben bezig een diagnose formulier te onwikkelen. ik wil graag bij elke keuze een specifieke "vervolg" lijst, die bij de vorige keuze hoort.

ik heb weleen voorbeeld, maar deze is beperkt tot 3 "hoofdgroepen". en ik zou er bijv. 15willen.

Helaas lukt het mij niet een voorbeeld bestand te uploaden

kan iemandmij hiermee verder helpen.

alvast bedankt.

Getrapte validatie

Ik bedoel het als volgt,

Als ik in bijv cel A1 kies voor de "klacht" problemen met inhouden, dan wil ik in cel B1 alleen keuze mogelijkheden kunnen selecteren die gerelateerd zijn aan deze specifieke klacht. Kies ik in cel A1 voor telefoon problemen dan wil ik in cel B1 geen mogelijkheden kunnen selecteren als bijv houdt in bij warme motor.

Ik hoop dat ik mijn bedoeling heb kunnen verduidelijken.

Gr. Peter

Probeer deze eens, je zult alleen meer namen aan moeten maken.
Bereik,> naam definieren.

Bijlagen

getrapte validatie

Beste jverkerk,

ik ben momenteel nog even aan het stoeien met het bestand, ik verwacht wel dat jouw tips leiden tot een goed werkzaam bestandje. :thumb::thumb:

indien het helemaal is zoals het moet zijn, laat ik het nog even weten, ook als er nog vragen zijn, ha ha

alvast bedankt zover

Gr. Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan