Getypte URLs bewaren

Status
Niet open voor verdere reacties.

monz1

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2004
Hallo, kun je bij Firefox ook de getypte URLs ,die je bezocht hebt bewaren?t is me nog niet gelukt.Elke dag dat je met Firefox begint zijn alle urls die je de vorige dag hebt bezocht verdwenen,en moet je steeds weer opnieuw beginnen met typen.
Wie weet raad?Ik kan t nergens vinden. Alvast mijn dank MONZ

Klik boven op Tools, kies Options = nieuwe venster.
Kies Privacy.
Klik op + bij History.
Bij jou staat vermoedelijk op 0.
Verander dit op 1 of 2 of.. whatever.
Klik O.K. en sluit mini venster.

grtz
bugsy

url firefox

Hallo bunny,dank voor je hulp, ik heb t gedaan zoals je zegt,heb geschiedenis op 9dg bewaren gezet,maar na een nieuwe start,firefox,niks meer te zien van die ingetypte url s van de vorige keer,blijft t zelfde dus,hoe kan dat nou?in ieder geval bewaart ie niks,nog n suggestie mischien,iets over t hoofd gezien?? groet monz

Vreemd,
Ga opnieuw naar Privacy.
Kijk nu bij Cache. Wat staat in dat kleine venster?
Zet het op 50000.

Hoe bedoel je nieuwe start? Van PC of alleen van FF?
Misschien draai je andere programma dat geschiedenis gaat wissen?

grtz
bugsy

URL

Hoi bunny, met cacht bedoel je de buffer? (heb ned.versie)
en die staat al op 50000
dus dat is ook goed neem ik aan.
Met opnieuw bedoel ik,als ik na n sessie de pc heb afgesloten en later weer aanzet,dan zijn de getypte url s, de pagina s die ik hebt bezocht dus allemaal verdwenen,en staat er niks,ook niet in geschiedenis,alleen de startpagina. k snap er niks van
heb ook de explorer van microsoft,en daar worden die urls niet gewist. nou,enig idee? groet monz :rolleyes:

En als je dan boven op Go klikt (ik gebruik de engelse versie) en vervolgens op History.
Dat zou je toch links je geschiedenis krijgen.
Werkt dat ook niet?

url verdwenen

Hoi,bunny als ik op Ga klik dus na de pc te hebben gestart,dan staat er geschiedenis,maar meer niet,niet een URL te zien van de vorige keer,alleen de startpagina,dus hij slaat gewoon niks op,ondanks dat de instellingen die je genoemd hebt goed staan.En heb je er zelf geen last van dan?blijven ze bij jouw wel bewaard? groet M

URL

hi bunny,t is opgelost, ik heb CCleaner,en die is zo ingesteld dat ie als de pc weer wordt opgestart,de hele boel schoonmaakt,cache tijdelijke bestanden enz enzv
Dat heb ik nu weggevinkt bij firefox in dat programma en nu blijven ze wel bewaard.dank voor je hulp. Monz1:D

Hi Monz,
Gelukkig heb je het gevonden.
Ik vroeg jou nog (bij mijn antwoord over Cache): 'gebruik je geen andere programma die je URL's gaat verwijderen?'
Het was dus CCleaner.
Van hier is het moeilijk om te zien welke programma's op een PC zitten.

Nog een fijne weekend!

grtz
bugsy

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan