Gevraagd Site Check

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leuk maar klein...
Het volgende irriteert me:
- de rode lijnen rond het menu en de images
- de reclame (kan je niks aan doen :( )
- misschien zou je de verschillende 'kaders' bovenaan in de titel en het menu beter in elkaar laten 'overlopen'...
Een tip:
misschien zou je bij biografie een onzichtbaar tabelletje kunnen plaatsen met in de linkse kolom het onderwerp en dan in de rechtse kolom het 'antwoord'...

Zijn die rode lijnen te fel??

Misschien wel hoor ligt uiteraard aan de monitor instelling.

Wat betreft biografie ,tsja inderdaad en ga ik dat doen.
En wat die kaders betreft dat zou idd mooier zijn maar die reclame zit in de weg.........want op me pc is het wel beter........

Die rode lijnen zijn zeker niet te fel of irritant. Het past wel goed bij de rest van de layout.

Het is echt zwaar jammer van die Lycos banner. De hele website wordt dan onoverzichtelijk door verticale én horizontale scrollbalken. Mijn enige echte aanmerkingspunt is dan ook dat je beter naar een andere host kunt gaan.

Verder ziet het er goed uit. Waarom eigenlijk de biografie in het Engels als de site Nederlands is?

Ja die biografie moet ik eigenlijk nog vertalen in het nederlands(':o')

Het idd jammer dat die reclame erzit...maar ja ff niks aan te doen.

Hmmm...weinig reactie's ..dan breng ik hem nog maar even onder de aandacht.Zijn er nog evt mensen die de site willen checken??

Geplaatst door arjan69
dan breng ik hem nog maar even onder de aandacht.
Liever niet doen, topics omhoog schoppen staat niet echt....

Je site: beetje donker qua kleurstelling, weinig info te vinden. Misschien iets uitbreiden?

Lycos...:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan