gewenste pop-up werkt niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.

DiederikvH

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2002
Berichten
437
Ik ben webmaster van een site waar ik een link gezet heb om een pop-up venster te laten openen waar men zich dan kan inschrijven voor iets (inhoud maakt niet veel uit denk ik..) Vorige week lukte dit nog allemaal. Maar deze week wil het venster niet meer open als ik erop klik. Dit probleem heb ik alleen.. Vrienden die het probeerden konden het wel.. Wat kan het probleem zijn?

Diederik

(de site is: http://home.planetinternet.be/~bn001022/
de link waar ik het over heb staat op de homepage)
 
Laatst bewerkt:
Heb je in de tussentijd een firewall geïnstalleerd, of instellingen van een fw gewijzigd? Je moet daarbij denken aan privacysettings of ad-blockers.
 
mijn firewall staat er al een tijdje op. Ik heb de instellingen ook niet verandert. Het enige wat ik gedaan heb is Netscape geïnstalleerd.

Diederik
 
Heb je die site met Frontpage gemaakt? Dan zou het kunnen dat het niet goed werkt met Netscape. Ik denk in ieder geval wel dat je zelf al aangeeft waar het probleem dus zit. Gebruik eens I-Explorer dan zal die het wel weer doen denk ik. Ik heb verder geen ervaring met Netscape maar misschien zit daar wel een instelling die je wijzigen kunt zodat popups wel worden weergegeven.
 
Vreemd...op mijn laptop kan ik de popup wel krijgen en op mijn desktop niet????
 
Het rare is dat wanneer ik de link gebruik, wanneer ik de pagina nog nie heb geupload (dus vanaf mijn harde schijf), die wel werkt !!!

Diederik
 
Het zal toch wel iets met het javascript zijn. Ik ben er alleen niet uit waarom die het op mijn ene pc wel doet en niet op de andere....vreemd!
 
Als we dat zouden weten, dan kennen we misschien ook de oplossing...

Diederik.
 
De popup werkt bij mij wel, maar dat verbaasd je waarschijnlijk niet.

Ik heb het script eens bekeken, en sorry ik kan er geen fout in vinden.

Maar ik zou "scrollbars"wel op "yes" zetten, want het formulier past er niet helemaal in.

Wellicht dat het dan wel werkt.
Heb geen idee , maar je hebt kans dat als een pagina niet helemaal geladen kan worden (geen scrollbars en de window grootte staat vast en er moet meer text in dat dat in dat stukkie past), dat in een oudere versie van IE of netscape dit dan gewoon NIET geladen wordt??????????

Nogmaals geen idee of dat het probleem verhelpt , maar misschien wel het proberen waard?

Greetzz Jacco
 
:mad:

Het lukt nog steeds niet. Ik heb die site toegevoegd aan mijn 'trusted sites' bij mijn internetinstellingen en alle scripst op die site toegelaten.

Ik heb het geprobeerd met Internet Explorer 6, de laatste versie van Mozilla en met Netscape, dus ik denk dat het niets met de browser te maken heeft als het niet lukt.

Het is ook raar dat, wanneer ik mijn firewall uitschakel, het nog steeds niet lukt. Daar gaat mijn laatste hoop...

Trouwens Jacco, in verband met die venstergrootte. Je had gelijk. Ik was vergeten dat de lettertypegrootte in Internet Explorer door gebruikers kan worden veranderd. Die scrollbars inschakelen was een goed idee! Ik veronderstel dat je deze enkel uitschakelt als het om een figuur gaat of iets met weinig tekst.

Thx
Diederik

(ps Je kan de lettertypegrootte veranderen door aan je muiswiel te draaien terwijl je CTRL ingedrukt houdt)
 
Laatst bewerkt:
Dus:

Het ligt niet aan het script zelf,
het ligt niet aan de browser,
en ook niet aan mijn firewall...

Aan wat kan het dan nog liggen????

HEEEEEELP!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan