Gewiste gegevens terughalen van server

Status
Niet open voor verdere reacties.

markies71

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Hallo,

Ik heb de map van mijn website van mijn HD gewist.
Hoe kan ik die gegevens importeren van de server naar mijn hd?

Ik kom er met filezilla wel bij alleen weet ik niet hoe ik ze kan kopieren.

Iemand een idee??

Alvast bedankt!!

Groeten, Mark

Hallo Mark, volgens mij kan je met Filezilla de map die je op je HD mist en die wel aan de rechterzijde staat dmv slepen naar de linkerkant, terug kunnen halen.
Daarna alnog die map weer uploaden naar jouw site.

Daarna alsnog die map weer uploaden naar jouw site.
Dat hoeft niet, want op de site staan de mappen/bestanden al.

Voor het downloaden met FileZilla: de "root" van de site opzoeken, waar je homepage index.html in staat (op de server zit die meestal in de map "www" of "public_html").
Lokaal een nieuwe map "website" maken, en dan alle bestanden en alle mappen op de server selecteren, en inderdaad naar de linkerkant in je map "website" slepen.

Wat ik alleen niet hoop, is dat de site met Dreamweaver of een andere speciale webeditor is gemaakt die lokaal een eigen structuur heeft en/of er lokaal eigen (aanvullende) bestanden op na houdt. Bv. de Dreamweaver-templates .dwt. Die bestaan (bestonden...) alleen lokaal, want DW gebruikt die intern: tijdens het uploaden om er de webpagina's van te maken op de server. Deze .dwt-bestanden zelf zijn niet geüpload naar de server en dus ook niet terug te halen van de server. *)

Was het toch een DW-site, dan zou ik acuut alle activiteiten op je computer stoppen (om niet de gewiste bestanden te overschrijven), en proberen met een recovery-programma de gewiste bestanden nog boven water te krijgen...

Succes!
CSShunter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan