• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Gewogen dienstjaren + opzegtermijn formule in excel

Status
Niet open voor verdere reacties.

HRAssistente

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 mei 2014
Goedenavond,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met bijgevoegd excelbestand Ik heb de velden geel gemaakt waar ik de formules voor zoek.

Ik zoek een formule voor het berekenen van de opzegtermaan obv het volgende schema:

Arbeidsduur - Opzegtermijn
< 5 jaar = 1 maand
5 -10 jaar = 2 maanden
10 - 15 jaar = 3 maanden
> 15 jaar = 4 maanden

En, deze is lastiger, het aantal jaren, maanden en dagen verdeeld in de volgende categorieën:

tot de 35-jarige leeftijd
tussen de 35 en 45 jaar
tussen de 45 en 55 jaar
boven de 55 jaar

Ik hoop dat iemand kan helpen!

Groetjes,
Een HR Assistente

Bijlagen

Ja, die heb ik wel gezien, maar die (en ook wel andere versies op internet) is beveiligd en kan ik dus niet mee verder werken.

Is inderdaad een beetje flauw om een handige rekentool af te schermen met een wachtwoord. Hier een versie mét beveiliging, maar zonder wachtwoord. Zo kun je hem prima gebruiken, en als je de beveiliging uitzet, kun je de formules bekijken.

Bijlagen

Michel, wat super!! Hartelijk bedankt! Het is al vervelend genoeg een sluiting, zo kan ik in ieder geval de mensen duidelijk een overzicht geven van hun berekening.

En doordat ik het kan bewerken kan ik sneller werken door er een personeelslijst aan te koppelen.

ik had de beveiliging er op gelaten omdat ik niet wist of er misschien auteurs rechten op zaten maar met een beetje speurwerk op het internet had je wel de code gevonden om een werkblad te ontdoen van een wachtwoord.
maar gelukkig is dit al voor jou gedaan.
Nog 1 vraag, je weet dat er in dat bestand nog een verborgen blad aanwezig is? daar staan nog meer formules in

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan