Gewoon gratis bellen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door Freakiej
Sowieso niet om naar het buitenland te bellen.
Maar voor vaste nummers is het een prachtig alternatief!
Starttarief van 1643 is 9 cent zie ik.

Start tarief 9 cent en kijk dan eens naar het buitenland waar het overige tarief 0 cent is !

Geplaatst door Raymond Bos
HM??
Gaat via creditcard en dan gaan er bij mij altijd alarmbellen af:p Vandaar!

Je noemt een betalingsconditie als je tenminste over 1643 praat.Er zijn er meerdere maw ook netzoals bij bijv KPN.

Verder is 1649 op zich prima maar door de technische ontwikkelingen van de laatste tijd met name op ADSL/VOIP gaan de prijzen snel omhoog.

Persoonlijk verwacht ik dat binnen nu en 1 jaar dit soort manier van bellen geen zin meer heeft als je naar de kosten kijkt.

1649 moet je machtigen,jij blijft de baas.
Niks geen cards,maar er lopen nu 2 vragen door elkaar.:rolleyes:

Ik heb ook voipbuster en naar frankrijk bellen was gratis. Nu is het 1 cent per minuut. Ik wil opwaarderen met Paypal. Opwaarderen moet per 10 euro. Ik heb wel 10 euro op mijn paypal account maar dit krijg ik niet voor elkaar.

Als ik over wil maken begint hij over creditcard gegevens, maar die heb ik niet. Kun je niet zonder creditcard overmaken naar voipbuster? Weet iemand dit?

Je kan toch per phone geld overmaken?
Dus dan kost 1 gesprek 1.30 dacht ik.

Hoi Tanja,
Kan je niet helpen ( of ik gebruik even mij kaart voor je:p ) maarre gebruik jij een headset om te bellen? Want de kwaliteit bij mij is waardeloos!!

Klopt, maar ik heb ook geen vaste telefoon meer en met mobiel gaat het niet.

Ik wilde het via paypal doen. Via moneybookers kan het ook, daar heb ik ook 10 euro naar overgemaakt gisteren, maar dat staat er nog niet op. (ook eerste keer dat ik moneybookers gebruik).

Voor nood kan ik wel 1.30 euro bij pa en ma via de telefoon doen, maar ik bel veel met voipbuster, en ook veel naar Frankrijk.

Ik gebruik inderdaad een headset raymond. Wel microfoon dicht bij de mond houden. Niet veel andere programma's draaien, dan is het geluid goed. En natuurlijk een snelle verbinding.

Ik zie trouwens bij de FAQ dit staan.

Ik bel niet via KPN, kan ik dan toch gebruikmaken van Click&Contact?
Ja als u een vaste lijn heeft met een abonnement bij KPN, maar u belt niet via KPN, kunt u gebruikmaken van Click&Contact.

Ik bel dus met Casema. Zou dus voor mij niet gratis zijn?

Ik bel nu sinds 2 dagen met Voipbuster. Dit is werkelijk waanzinnig. Heb inmiddels ook tegoed overgemaakt zodat ik langer dan één minuut kan bellen.

De geluidskwaliteit van Voipbuster is ronduit geweldig. Heb net voor 6 euro een Trust headset gekocht en dat is nog beter. En die verkoper maar onzin uitkramen over dat de kwaliteit niet goed zou zijn en dat zo'n setje van 30 euro beter is.

De tarieven gaan wel snel omhoog. 2 Dagen geleden hoefde je nog maar 5 euro over te maken, nu zijn dat er 10. Ik was net te laat. Hou er rekening mee dat er nog 16 % Zwitserse btw bij komt en het totaalbedrag dus € 11,60 is. Die 10 euro is gewoon borg en blijft staan totdat je een nummer belt dat niet gratis is. Daarna gaat het er vanaf en moet je dus weer zorgen dat er minimaal 10 euro opstaat voordat je weer de gratis nummers kunt bellen.

Via creditcard betalen is geen probleem. Doe het al jaren en heb inmiddels heel veel over het internet besteld. Is nog nooit fout gegaan. Bovendien ben je bij Visa (Mastercard weet ik niet) verzekerd voor je aankopen. Ook als iemand ongevraagd geld afschrijft, dan kun je het gewoon terugvorderen!

Als je alleen gratis belt had je ook die 1.30 Euro via de telefoon kunnen doen.

Ik vertrouw het ook wel met een creditcard hoor, maar ik heb er geen meer. Ik heb nu opgewaardeerd met Moneybookers.

Ik kan dan geld overmaken naar moneybookers en daarvandaan betalen. Duurde eerste keer wel een paar dagen omdat geverifieerd wordt of het je bankrekening is. Er werd 58 cent gestuurd met een code erbij die ik later weer moest invoeren.

Dit is eenmalig dus verder ben ik van die toestanden af.

Ik heb geen vaste telefoon meer dus ik gebruik die voipbuster heel vaak. Overige telefoontjes als ik niet thuis ben doe ik alleen nog mobiel. Lekker lage telefoonkosten per maand :D

Okay, als ik mijn headset heb ga ik het ook proberen want met een losse mic is het niks.

Ik gebruik het ook al een tijdje en het bevalt zeer goed. Ik was trouwens maar € 1,30 kwijt om onbeperkt te kunnen bellen...

Het bedrijf achter Voipbuster is trouwens een zusteronderneming van o.a. Tele2 en 1649 :)

Verder ben ik er vrij zeker van dat het ooit geld gaat kosten, maar laten we er maar van blijven genieten zolang het gratis is :D

Hoi
Is het met VoIpBuster ook als je tegoed heeft over gemaakt zo druk op het netwerk, of kan je dan wel bellen.
En welk nummer moet je draaien om per tel over te maken.

Groeten Ed

Dat komt doordat je het telefoonnr. verkeerd intikt. Bijvoorbeeld, nr is: 0184-691234, je tikt in: 0031184691234.
Om op te waarderen start je VB op en klik op: Click here to go to your account page.

Luitjes ik ben blij.
1.30 betaald en ik bel nu via mijn USB Headset en ben zeer tevreden.:thumb:

Geplaatst door Raymond Bos
Luitjes ik ben blij.
1.30 betaald en ik bel nu via mijn USB Headset en ben zeer tevreden.:thumb:

Ik heb het zojuist gedowload en ben er zeer tevredenover:D
Maar wat kun je dan als je 1.30 betaald? Ik dacht dat je voor onbeperkt bellen €10,- moest betalen dus vandaar:confused:

Nope, je kan gewoon onbeperkt bellen in NL als je 1.30 op je account zet.
Ik heb by the way net naar Zuid Afrika gebeld voor 0.06 ct/pm. Nog nooit zo goedkoop gezien. En Australie waar ik ook familie heb zitten kost maar 0.01 ct/pm......:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan