gezeik met aanmelde van msn 7.0

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevin sk8erboy

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2004
sinds kort heb ik problemen met aanmelden van msn messenger 7.0 (geen beta), ik klik op aanmelden en vervolgens stop hij gwoon met aanmelden ik word er sgijt ziek van:evil: .
ik heb plus! en msn 7 er afgegooit, msn 7 op nieuw geinstaleerd, toen deed hij het weer gwoon, toen plus! geinstaleerd en hij deed t niet meer.
ik heb vervolgesn plus! er weer afgegooid en nu meld hij wel aan, maar dan meld hij vaak af door een fout melding ofzow, er staat dan dat hij opnieuw verbinding probeerd t maken enz.

wie kan mij helpen om dit te verhelpen, ik word er egt sgijt ziek van:( :mad:

[ .. >> kevin << .. ]

in iedergeval bedankt voor je snelle reactie maar plus staat er nu ook niet op en hij doet nog steeds zo

[ .. >> kevin << .. ]

op dit moment heeft de server van msn probleempjes.
de ene keer werkt het wel en de andere keer niet.
tenminste hierin enschede.

En wat heeft je goed onderbouwde antwoord met het probleem te maken?

Nou, hij gaf aan dat elke keer als plus geinstalleerd werd msn nie meer werkte.

En met 'plus is voor breezah-sletjes', bedoel ik dat het een beetje jammer programma is...

En dat niet aanmelden komt niet door msn +

Ik ben het ook tegengekomen bij pc's waar geen msn+ opstaat en er ook nooit op heeft gestaan.

En of dat programma jammer is...voor de 1 wel en voor de ander niet maar daarom is het niet per definitie een breezah programma :)

dat heel msn de laatste keer t nii doet dat weet ik, dan krijg je zo'n melding dat hij niet aan kan melde enz.

maar bij mijn probleem zegt ie nix en houd msn messenger gewoon op met aanmelden. met windows messenger kan ik dan alleen op msn of ik moet op internet aanmelden

ik heb van meerdere gehoord dat msn de laatste tijd egt raar deed...dus ik ga het indegaten houde en hoop dat het nu wel werkt...

bedankt voor de reacties

[ .. >> kevin << .. ]

Ik denk dat er in de software van msn 7.0 iets fout zit.
Heb ook constant het probleem met aanmelden.
Hij blijft staan op aan melden maar is al wel online geeft ook aan dat er nieuwe mail is maar blijft nog steeds op aanmelden staan echter geeft geen fout melding.
Als je dan je status selecteerd is hij online met bv afwezig maar er word niets weer gegeven in de tabs.
Als je dan gaat naar gesprek voeren met.........
Krijg je een nieuw scherm met de dan online zijnde mensen uit je contact personen en kun je door daar iemand te selecteren toch met die mensen praten.
Dus zo mijn conclusie dat het volgens mij ergens in de software fout moet zitten
:confused:

geen problemen. heb de beta een half jaar (schat ik) gebruikt. en nu de officiele en geen probleempjes...

beta, ik heb het over de egte versie niet de beta....en weer heb ik er gezeik mee, alweer kan ik niet aanmelde en moet ik het weer op een andere manier doen ik word er strond ziek van:mad:

ik ga nog 1 ding proberen, ik ga alles verwijderen en dan instaleren ZONDER plus!, als het werkt zal ik het doorgeven

[ .. >> kevin << .. ]

begin alweer te twijfelen OF het wel aan msn messenger ligt want: nu kan ik nergens aanmelde, maar soms doet msn messenger t niet en de rest wel, dan meld ie vet snel al weer af met een melding: ga in zoveel sec. proberen aan te melden.

ik vraag me af wat ze allemaal aan t doen zijn maar ik hoop dat er snel een nieuwe versie komte....bijv. 7.1 ofzo die bijna het zelfde is en WEL werkt

[ .. >> kevin << .. ]

Heb het ook over de echte. staat ook in me post.. Maar kan je ook nie bij emessenger.net meer aanmelden?

Kan je nie 6.2 installeren?

nop...zal ff t verhaaltje van vandaag vertellen:

ik kom thuis (van sgool) en me msn doet t niet....
het blijkt dus dat msn dus weer plat ligt want ik kan nergens meer aanmelden...ok niet op e-messenger en msn.nl.
vervolgens doet msn het weer, maar, msn messenger stopt gwoon met aanmelden, dus moet ik wondows messenger gebruiken.
ik heb nu in de avond msn messenger weer geprobeerd en hij doet het weer.

zoiets gebeurt de laatste tijd erg vaak, terwijl vrienden van mij wel op msn kunnen, ik heb hetnet.nl en hotmail.com en geen van beide doet het:confused:

[ .. >> kevin << .. ]

ojah, en ik kan msn 6.2 wel instaleren maar ik vind msn 7.0 leuker en ik ind dat het gwoon moet werken:p

Dat plus zuigt. Ik weet niet hoe het nu is maar een paar jaar geleden zat opeens mijn pc vol met spyware na installeren van msn plus en deed msn het niet meer goed. Ik heb nu msn 7 op 12 pc geinstalleerd op mijn werk, thuis en bij 2 vriendinnen en bij eentje lukte het niet. Er zat msn 6.2 op met msn plus, dus eerst pc opgeschoont, plus verwijderd, hitmanpro gedraaid, en toen nog eens msn 7 erop gezet, toen ging het wel goed. Alleen is de download van msn 7 wel erg traag laatste dagen, ik haalde gistermiddag niet eens 6 KB/s

hehe...is t cker erg druk:p

maar eerst had ik ook weinig problemen met msn plus!.
vandaag was ik nog is bezig, hij deed t niet, ik windows messenger opgestart, en toen nog is msn messenger aangemeld en toen deed ie het wel:confused:

[ .. >> kevin << .. ]

Je zei dat je nog nooit msn had gebruikt / geinstalleerd.
Dan is t handig om eerst de laatste windows messenger te installeren. Dit is een onderliggend vereist onderdeel waar ook msn messenger op werkt.

Download de laatste (5.1) van windows messenger nederlands hier.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan