Gezichtsherkenning login windows 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

pontoe

Gebruiker
Lid geworden
9 jan 2008
Hey allemaal,

Weet iemand of er een manier/programma is zodat windows 7 automatisch aanmeldt als hij je gezicht herkent? het liefst wil ik gewoon het standaard login scherm houden, zodat je ook gewoon met wachtwoord in kan loggen, maar zodat hij ook vanzelf aanmeldt als hij me ziet.

Dan zal je zowieso een goede webcam nodig hebben met veel Megapixel, namelijk omdat het gezicht goed scherp moet zijn.
Mn neef heeft het ook geloof ik in zn laptop,
als ik inlog zegt hij "Geen herkend gezicht" weet zo niet hoe het heet zal wel eens vragen
dat progje maakt eerst 250 foto's van je gezicht ^^

Dan zal je zowieso een goede webcam nodig hebben met veel Megapixel, namelijk omdat het gezicht goed scherp moet zijn.
Mn neef heeft het ook geloof ik in zn laptop,
als ik inlog zegt hij "Geen herkend gezicht" weet zo niet hoe het heet zal wel eens vragen
dat progje maakt eerst 250 foto's van je gezicht ^^

Niet helemaal. Meeste ingebouwde laptop webcams zijn gewoon 1.3MP. Hier zul je eerder een goed-belichte kamer voor nodig hebben, en goed ingesteld zijn voor het werkt.

Hij heeft 3.0 een hele rare naam voor een laptop.
En hij heeft een laptop daar moet je je vinger op doen ofzo bij de windows login

Ik had laatst ook gezocht naar gezichtsherkenning voor Windows 7. Maar dat werd niet echt wat, veel software was niet geschikt voor Windows 7, of er zijn daar geen illegale versies voor en dan moet je veel geld betalen.
Je hebt gezichtsherkenning ook wel op Toshiba laptops. Wel lollig.

Ik had laatst ook gezocht naar gezichtsherkenning voor Windows 7. Maar dat werd niet echt wat, veel software was niet geschikt voor Windows 7, of er zijn daar geen illegale versies voor en dan moet je veel geld betalen.
Je hebt gezichtsherkenning ook wel op Toshiba laptops. Wel lollig.

Hoi,
mag ik weten hoe dat programmetje heet?
Want ik heb een laptop met 3mp webcam.

Ik gebruikte vroeger bananascreen, en die werkte zelfs op mijn eee pc met slechte webcam als ik in bed lag, slecht belicht ;)

Ik had dat ook kon niet meer inloggen omdat hij me niet meer herkende was naar de kapper geweest was eerst heel erg lang
toen moest ik inlogge met w8woord :P:evil:

Er zijn wel meer van zulk soort programma's
Google is your best friend

Inderdaad, dat van Lenovo en Toshiba zijn er echt nog maar een paar.
En inderdaad ook, gooi eens "gezichtsherkenning" of de engelse vertaling daarvoor in Google, dan krijg je nog veel meer resultaten.
Maar dat zijn waarschijnlijk wel allemaal proggie's waarvoor je wel wat geld voor moet neerleggen.

Op youtube is ook veel te vinden
Als je het engels typt :P:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan