Gezocht: Afdrukken zonder witte afdruklijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rene_overtoom

Meubilair
Lid geworden
1 jan 2001
Hai !
Ik heb altijd als ik op VOLLEDIG A4 formaat een layout maak, en die afdruk, dat mijn HP930C niet alles kan printen, omdat de printer daar niet bij kan.
Logisch, omdat hij al best oud is :) alleen nu vraag ik me af.....in de advertenties zie ik allemaal A4 tjes liggen in de printers, die WEL helemaal afgedrukt zijn, ZONDER witte randen :8-0:

1) Zijn er printers die dat ook gewoon kunnen? (geen last dan van vuile "streamers" in de printer??)
2) Iemand een printer aan te raden?
3) Iemand ervaring met Photoret IV, is dat echt beter dan III wat de 930c heeft ?

Dat was hem weer :)
Grtz

Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt van "Afdrukken zonder marges" maar mijn printer, de Canon i850, kan het wel. Overigens een erg fijne printer, hij is snel, geruisloos en heeft seperate inktcartridges, dit kan behoorlijk de kosten drukken.

Geplaatst door huijb
Ik heb er nog nooit gebruik van gemaakt van "Afdrukken zonder marges" maar mijn printer, de Canon i850, kan het wel. Overigens een erg fijne printer, hij is snel, geruisloos en heeft seperate inktcartridges, dit kan behoorlijk de kosten drukken.
Ah mooi, iemand in het bezit van zon ding :D
Zou jij voor mij een afdruk willen maken van dit document, en kijken of het lukt :) ?
Aub ;)

Bijlagen

Als het met dat voorbeeld document moet, als ik dat wil openen krijg ik;
"Verkeerde of onjuiste attachment gebruikt. Als je een link hebt gevolgd stuur dan een email naar de webmaster"

Ik krijg deze melding bij het afdrukken.
Canon Smartbase MPC 600f

Laatst bewerkt:
Klopt indd :)
Alleen als je dan op ja klikt gaat ie het toch doen. De vraag is echter mét of zónder witte randen:eek:

Ziet er toppie uit Rene, zonder witte randen dus. :)

Geplaatst door huijb
Ziet er toppie uit Rene, zonder witte randen dus. :)
Kijk kijk kijk ! Dan worden designtjes tenminste mooi, en kan je zelf briefpapier drukken nietwaar ! :)
En van dat bijvullen PER kleur, ben ik ook wel een voorstander !
Afdrukkwaliteit is goed heb ik gelezen...klopt dit ? Enne...is er nog een andere Canon die dit ook kan en dezelfde kwaliteit heeft alleen ff wat goedkoper is?
Dan kan ik ze namelijk hier thuis makkelijker over halen :D :D :thumb:

Inderdaad afdrukkwaliteit is goed. Of er nog een goedkopere Canon is met dezelfde kwaliteit....... tsja dat weet ik niet. Maar als je met een goed onderbouwd verhaal komt moet het je lukken, alhoewel, mijn dochter komt ook wel eens met een goed onderbouwd verhaal, maar dan kan ze het dak op. :D

Hmm...ik overweeg dan wel om hem zelf te kopen, dan sta ik tenminste niet met een mond vol tanden wanneer je weer eens een werkstuk moet printen en de inkt is op :D
En opeens denk ik eraan, ik kan beter wat meer geld uitgeven voor een kwalitatief goede printer, dan een budget ding :)
Ik ga wel ff bij de mediamrkt kijken naar prints van de i455 en de i850, kijken of het prijsverschil het waard is :)
Bedankt hé !

EDIT: Kan je die inkt ook bijvullen?(student he ;) ) Zo ja, hoe is de kwaliteit ?

Michel, ik las op Kieskeurig dat er een of ander 'opvangtankje' zou zijn, die ALLEEN Canon zou kunnen legen, tegen betaling van 113 euro!!
Weet jij hier meer van :8-0:

Zegt me helemaal niets.

Joost112: PAS OP !! heb weliswaar een ander type printer van Canon, maar wil jullie toch waarschuwen. Eeen Canon Printer heeft een opvangbakje voor de afvalinkt. Bij mij was deze na 1 jaar vol. Dit kan alleen in de canonfabriek worden verwisseld. Kosten, jawel, 115 euro en je bent ook nog je printer minimaal 15 dagen kwijt. Hou daar wel even rekening mee als je er een koopt. Ik heb de mijne gekocht om te printen, niet om hem elk jaar naar de leverancier te sjouwen. Wie heeft ook deze ervaring ?

http://www.kieskeurig.nl/nl/review.nsf/id/1FDD6BC2ECEEAAF4C1256CDE0034DD96.htm

Het ging niet over de i850,aar wie weet dezelfde techniek :S ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan