GEZOCHT: ATI X1950XTX Crossfire Edition

• Onderwerp starter Onderwerp starter Dark
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Dark

Gebruiker
Lid geworden
10 sep 2006
Hey,

ik ben op zoek naar een ATI X1950XTX Crossfire Edition, de gewone bezit ik al maar het is zeer moelijk om aan een ATI X1950XTX Crossfire Edition te komen :( misschien dat iemand hem hier heeft ?

Heb je er een laat het me horen mail me aub. dark.maffia@gmail.com over de prijs komen we wel uit.

Kijk even hier of deze man aanbiedt wat je zoekt. Advertentie is van gisteren. Zou 256 mb gddr3 memory bevatten.

Verdere zaken afhandelen met degene die die advertentie geplaatst heeft. Ik ben geen partij daarin.

Tijs.

Hey,

Bedankt voor de link, maar dat is niet die ik zoek :p ik zoek een XTX en niet een XT !

Dus een X1950XTX geen X1900XTX of X1950XT !!!

Hey,

Bedankt voor de link, maar dat is niet die ik zoek :p ik zoek een XTX en niet een XT !

Dus een X1950XTX geen X1900XTX of X1950XT !!!

Ik neem aan dat die laatste 'X' slaat op Crossfire. De aanbieding praat duidelijk over dat het werkt in Crossfire-verband, dus ik zou toch maar eens gaan informeren bij die kerel of het niet tóch hetgeen is wat je zoekt.

Tijs.

Hopelijk heeft die kerel van Marktplaats toch wat je zocht, en bedankt voor je link.

Tijs.

ik weet natuurlijk dat er een XT en XTX-versie is. Maar waarom wil je een 2e kaart, als een enkele nieuwe beter is?

Of leg anders uit wat je gaat doen...

hey,

Waarom ik nog een 2e bij wil is omdat ik graag een keertje Crossfire wil draaien :) en omdat het je nog meer performance geeft. Ik wil geen 4850 kopen kost teveel 70-80 euro 2e hands.

Voor deze X1950XTX heb ik 30 euro betaald en dit blijft nog steeds een klein monstertje van een kaart. Speelt nog steeds de nieuwste games, niet op high, maar zijn speelbaar op low/medium :)

En ik vind deze kaart er tof uitzien :) het gaat me vooral om dat ik nog een 2e voor de sier wil en die beetje extra performance voor weinig geld is altijd welkom :)

Helaas werkt dit op zo´n ouderwets systeem dat het zeer moelijk is om aan zo´n Master card te komen verdoerie......

Laatst bewerkt:
Nope, ik ben zijn broer :p maar ik ben ook geïnteresseerd ben samen bezig met dit project :)

Alle hulp is welkom :)

ff kijken: de kaart is 30 euro waard.
De crossfire-kaart lijkt zeldzamer te zijn, dus gaat je misschien meer kosten.

Laat het totaal 70 euro kosten. Dat kost dus die HD4850 2e hands ook. En dan heb je een sneller gamesysteem, welke ook nog zuiniger is.
Maar goed: als je het om proberen gaat: veel succes met zoeken :thumb:

[off-topic]
@marsmannetje: Ik kan met de topic-starter meedenken dat het een mooie kaart is om te zien! :)

Daarnaast hoeft niet alles puur 'efficiënt'/'slim' te zijn m.i.: Een beetje hobbyen vind ik juist wel zo leuk hier op het forum. Daarom wordt hier op het forum (gelukkig) ook nog gereageerd op topics over hardware (laptops! :D) die nog geen 5 € waard is in de verkoop.
[/off-topic]

Tijs.

Wat zie je dan nog van een videokaart als deze in je systeem is ingebouwd?

Tsja, hier kan ik ook een andere vraag tegenover stellen: Wat zie je van je casemodding als je diep in een programmeerprobleem of een spelletje zit?
Wat zie je van je gepimpte automotor als je aan het rijden bent?

Hobby = hobby :D

Tijs.

Een gepimpte kast zie je nog wel, maar een gepimpte videokaart???

Die zit toch met de mooie kant naar beneden? (en daarnaast vind ik de kaart ook verre van mooi...)

@marsmannetje: We raken erg off-topic. We horen wel van de topic-starter of die verkoper op Marktplaats het juiste apparaat voor hem heeft.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan