gezocht computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
Berichten
758
hallo helpmijers :)


ik zoek een goede pc om op te game en waar ik nog games op zou kunnen doen die nog moeten komen. ik wil +/- 600-650 inc. btw.


mvg,eric osman
 
Budget - Wat wil je gaan uitgeven aan de nieuwe computer?
Doel - Wat wil je met de pc gaan doen? Gamen/Beeldbewerking/Videobewerken/Internet+Email Anders, Nl.
Hoe belangrijk is stilte? - Onbelangrijk/Enigszins belangrijk/Heel belangrijk
Assemblage (het in elkaar zetten van de onderdelen) - Moet de winkel de hardware voor je assembleren of ga je dit zelf doen?

Opties: Welke opties wil jij bij je pc hebben
Besturingssysteem - Heb je al een besturingssysteem? Zo ja welke dan? XP/Vista? Zo nee: welke wil je?
Andere software? - Office/Nero/etc etc etc

vul dit even in
 
1:600-650 +/-
2:gamen
3:enigzins belangrijk
4:de winkel
5:toetsen bord en muis
6:heb ik zelf
7:nee
 
Ik zoek ook een game pc, waarop ik minimaal WoW op high kan spelen en ook nog ruimte is voor een ander spel. Het liefst heb ik hem in elkaar gezet door de fabrikant en dat er XP op staat. ik wil er rond de 600 euro aan uitgeven (wordt veel sparen:p) had er al eentje op het oog, maar daar staat wordt vista bij geleverd...:confused:

http://www.alternate.nl/html/product/details.html?articleId=-1075370& :thumb:

wordt een hoop sparen eerst :p
 
Laatst bewerkt:
http://www.azerty.nl/winkelmandje/w...[198783]=1&product[192554]=1&product[71523]=1

Deze pc had ik eerder geplaatst. Wordt ook in elkaar gezet voor 578 euro.

De videokaart is een STUK beter dan de 9500GT uit die alternate-pc (trouwens: heb al 2 mensen gehoord die grote problemen met hun alternate-pc hadden met precies die videokaart erin). DE HD4770 kost 88 euro en heeft de beste prijs-kwaliteit-verhouding van ALLE videokaarten nu te koop. En is net nieuw
De 9500GT is een simpel kaartje van al een paar jaar oud. Prijs onder de 50 euro.

De processor die ik koos is ook een STUK beter.

Je hebt hier echt een super pc aan, althans: voor die geld!

Alleen geen windows-licentie. Daar heb ik een mooie oplossing voor.:
http://technet.microsoft.com/en-us/evalcenter/dd353205.aspx?ITPID=mscomsl

Op deze pagina kan je gratis de 64-bit versie van de nieuwste windows downloaden. Windows 7. Het is de laatste testversie (in het engels), welke je gratis en legaal mag gebruiken tot maart 2010. Tegen die tijd is windows 7 in de winkel te koop.
Ik neem aan dat jij wel in bijna een jaar 100 euro bij elkaar kan sparen.
Gevolg: je hebt nu al gelijk een mooie pc, waar je alle spellen nu verkrijgbaar op kan spelen!
 
nee, slechter... Anders had ik die pc wel aangeraden... :eek:

Processor gelijk.
Videokaart zal ongeveer gelijk zijn
voeding veel slechter
kast gelijkwaardig
de helft van het geheugen

EN 115 euro duurder....
 
als je goed kijkt staat er 2x 2gb dus staat gelijk ;)

en volgens mij is die nvidia 9800 gt beter weet niet zeker
 
Tja. Als jij verstand van hardware had, dan zou je hier geen vraag stellen.
En als ik geen verstand van hardware had, dan zou ik hier niet tig duizend antwoorden geven...:eek:

Een 9800GT is iets bweter dan een HD4830 en slechter dan een HD4850.
Een HD4770 is een stuk beter dan een HD4830 en iets slechter dan een hd4850.

Dus de HD4770 is iets beter. Maar dit vind ik relatief noemenswaardig: dat verschil is te klein, dus zijn ze voor mij gewoon ongeveer even goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan