Gezocht een printer die doordrukt.

• Onderwerp starter Onderwerp starter QQQ
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

QQQ

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 apr 2006
Bij ons bedrijf moeten dubbele labels worden bedrukt. De bovenste label (met een soort carbonlaagje aan de onderzijde) gaat met de verzending mee, de onderste label blijft voor archievering.

Je denkt denkt aan al gauw aan de vroegere matrix of daisy-wheel printers, maar die zijn volgens mij niet meer in de handel...

Heeft iemand ervaring met deze werkwijze en zo ja wat voor soort printer word er dan gebruikt?

Alvast bedankt voor eventuele reacties!:thumb:

Enigzins ervaring met wat jij wilt en er wordt gebruik gemaakt van een matrix printer aangezien laserjet of deskjets wat jij wilt niet aankunnen

m@rio zei:
Enigzins ervaring met wat jij wilt en er wordt gebruik gemaakt van een matrix printer aangezien laserjet of deskjets wat jij wilt niet aankunnen

Bedankt m@rio, weet je toevallig van welk merk die printer is of waar hij aangeschaft is, dan kan ik even contact met die firma zoeken.

Matrix-printers zijn nog gewoon in de handel. Ik werk in mijn bedrijf met een aantal matrix-pinters en wil niks anders! (voor facturen en pakbonnen met doorslag...)
Ze zijn snel, betrouwbaar en goedkoop in supplies. FX880 van Epson is bv een topper!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan