gezocht een provider met goede "binaries" ondersteuning

Status
Niet open voor verdere reacties.

Koenie

Gebruiker
Lid geworden
14 mei 2004
Hoi,

Mijn provider stopt per 1 oktober met de nieuwsserver voor binaries.
Omdat mijn contract ruim een maand later afloopt, wil ik overstappen naar een ander.

Ik zou graag van jullie willen weten welke provider(s) een redelijke ondersteuning van de alt. binaries groepen heeft en wat de daarbij behorende retentie is.

alvast bedankt
Koen

Eea is afhankelijk van je budget maar XS4ALL is goed.

Anders een payserver ?

Ik heb Xs4ALL Basic en heb daar de beschikking over twee newsservers.
Vooral newszilla.xs4all.nl is een erg goede in zijn soort.
Drie draadjes lopen tegelijkertijd op topsnelheid en film komt met ongeveer 345KByts/sec. binnen.
Daar komt de snelheidsverhoging van KPN vóór het einde van het jaar naar 6000Kbps nog bij.
XS4ALL kost wel een paar centen, maar werkt wel erg prettig!

mvg Theo50

Verder dan goed lees ik niet. Wat is in hun ogen goed? Ik wist ook dat xs4all goede newsservers heeft (binaries4all ken ik zelf ook) maar wat is goed in dagen?

Bij eweka ligt het al gauw op 25 dagen en kost mij 7.50 euro

Misschien moet je het omdraaien en zeggen wat jij goed vind resp wat je zou willen betalen gerelateerd aan het aantal dagen.

Newszilla heeft een retentie van 9dagen en dat reken ik dan ruim vandaag 16-10-05 en gaat terug naar 8-10-05.

mvg Theo50

Geplaatst door upsidaisy
Misschien moet je het omdraaien en zeggen wat jij goed vind resp wat je zou willen betalen gerelateerd aan het aantal dagen.

Wat ik goed vind ik 25 dagen en wil daar 7.50 euro voor betalen......hey....dat doe ik al :)

En hoeveel dagen heeft xs4all?

Newszilla is één van de twee newsservers die van ik XS4ALL "cadeau" krijg.
Ik had net trouwens een nieuwsgroep bij newszilla met een retentie van 10 dagen.

Geplaatst door m@rio

Wat ik goed vind ik 25 dagen en wil daar 7.50 euro voor betalen......hey....dat doe ik al :)

En hoeveel dagen heeft xs4all?

Lol,

Laten we er geen hypothetische discussie van maken maar dat doe je niet (hihihi)

Hoeveel dagen xs4all heeft ken ik je helaas niet zo zeggen.

Theo50 heeft ongeveer al een tijd doorgegeven. Op zich voor een ISP vind ik dat een redelijke termijn. Daar kan @home nog een puntje aan zuigen

Heb er wel over nagedacht. Maar als ik dezelfde snelheid wil hebben betaal ik 12 euro meer en bovendien wil ik de kpn de deur uit doen en via @home telefonie verder gaan

Heb je dan je Eweka kosten ook in mindering gebracht ?

Overigens waarom kun je KPN nu al niet downgraden of afscheid van nemen ?

@Home kan op dit moment sowieso niet zoveel met telefonie.

Je kunt tegenwoordig al 500 belminuten p/mnd krijgen op www.gsmweb.nl voor euro 2,50 p/mnd (is dan wel mobiel naar vaste nummers)

Die 500 minuten ken ik. Die heb ik al en telfort zuigt waar ik woon en niet alleen telfort heeft dat probleem ook andere providers zijn "zwak".

Vast ben ik straks wel nodig om naar potentiele adverteerders te bellen dus het downgraden naar belbudget gaat dan ook al niet op.

Enig nadeel vind ik dat als ik al ADSL neem dat het via de kpn gaat en niet de keuze heb tussen kpn of versatel.

OK

Dat is de huidige situatie maar die zal vast in de toekomst wijzigen.Wellicht dan opnieuw herzien.

(Tiscali en Wanadoo zullen ook wel eens met hun netwerk komen)

Ik ben regelmatig aan het kijken of het goedkoper en beter kan en wellicht dat ik op een later tijdstip de overstap maak naar ADSL

Goedkoper,beter,sneller en ..............

De tijd zal het leren.

Om even terug te komen op de oorspronkelijke vraag: Ik ben erg tevreden met Virtualbox
De Light versie heeft een retentie van 21 dagen. Prijzen zijn m.i. ook oké

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan