gezocht: Gaming Laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

caspar1410

Gebruiker
Lid geworden
1 jan 2009
Berichten
32
Hallo allemaal!

ik zoek dus een laptop om voornamelijk mee te gamen (World of Warcraft)
ik ben dus uiteraard op zoek geweest maar ik kan door de bomen het bos niet zien.
ik heb al een aantal laptops gevonden, namelijk:

http://www.laptopshop.nl/product/58470/acer-aspire-7730zg-323g32mn.html

http://www.laptopshop.nl/product/62597/fujitsu-siemens-amilo-xi-3650-nr006.html

nu wil ik dus weten of 1 van deze 2 laptops een goede keuze zou zijn, of geen van beide. ik zou het ook goed vinden als jullie misschien een andere laptop kunnen aanbevelen,
maar ik wil niet meer dan 900 euro uitgeven.

wat ik dus eigenlijk wil is een laptop waarop ik af en toe shooters maar voornamelijk WoW op kan spelen.

Caspar.
 
Ik raad die 2de aan die heeft namelijk meer gb en dan word als je wow er op zet ook je laptop niet zo snel langzaam ;)
 
Les 1)

Wil je een computer echt om te gamen, koop dsn NOOIT een laptop!
 
Hallo,

Als je eens bij de vrienden van Dell kijkt, zie je ook mooie gaming notebooks...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.
 
Les 1)

Wil je een computer echt om te gamen, koop dsn NOOIT een laptop!

een laptop is voor mij veel handiger omdat ik nu 2 computers heb, en dat is heel irritant omdat ik als ik iets verander op de ene dat ik dat dan precies moet kopieren en dat is heel lastig.

Hallo,

Als je eens bij de vrienden van Dell kijkt, zie je ook mooie gaming notebooks...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

Kun je een voorbeeld geven? ik zie bij de gaming laptops alleen laptops van 1600+ euro

Goede gaming laptops zijn enorm duur. En ik zou voor de 2de gaan.
Heeft betere processor en betere videokaart. En wow ga je er met gemak op draaien.

En ik zag dat ze daar uitverkocht waren bij laptopshop.
Hier een lijstje waar hij nog meer te koop is: http://tweakers.net/pricewatch/22782...o-xi-3650.html

De titel was een beetje verkeerd, ik hoef niet perse een gaming laptop maar gewoon eentje die de dingen die ik wil aankan

EDIT: had gangkills post nog niet gezien toen ik dit postte
 
Laatst bewerkt:
Hallo,

Die laatste heeft een betere videokaart... De eerste is IETS sneller...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.
 
Hallo,

Die laatste heeft een betere videokaart... De eerste is IETS sneller...

Met vriendelijke groeten,
theblindman.

hoe groot zijn die verschillen?
hoe bedoel je iets sneller meer FPSwise of Connectionwise. en hoe veel sneller?
en de videokaart maakt dat ook heel veel uit?
 
dan denk ik dat ik gewoon die aldi neem want die is een stuk goedkoper :>

edit: wat doet een videokaart precies? scherper beeld of wat
 
Hallo,

Ik ken iemand met een Fujitsu Siemens, en die is niet bepaald sterk inderdaad...
Ik heb hier een HP NC6320, en deze is echt enorm sterk.... Ik moet 'm per dag zo'n 8 keer in en uit pakken en hij is nog steeds helemaal heel... (inmiddels al 1,5 jaar)

Met vriendelijke groeten,
theblindman.
 
Waar baseer je dat nu weer op, slaat werkelijk nergens op!!!

Die Medion is uitstekend en super-service!!!

Ik bedoel bouwkwaliteit en kwaliteit van de hardware die erin zit. Je krijgt niet voor niets 3 jaar garantie :p
Ook is een 18" niet echt iets wat je ff in je rugzak doet en elke dag mee naar school gaat nemen..
 
Ik bedoel bouwkwaliteit en kwaliteit van de hardware die erin zit. Je krijgt niet voor niets 3 jaar garantie :p
Ook is een 18" niet echt iets wat je ff in je rugzak doet en elke dag mee naar school gaat nemen..

Inderdaad ja, 3 jaar garantie omdat de kwaliteit zo goed is, niet omdat ze bij medion zo graag kosten maken voor reparaties!!!
Door de Consumentenbond al aantal jaren als beste uitgeroepen, dus geen idee waar je al die onzin op baseert!
 
Offtopic berichten verwijderd, graag verder ontopic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan