Gezocht: Goede veilige Gratis Email provider

• Onderwerp starter Onderwerp starter fbse
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

fbse

Gebruiker
Lid geworden
13 aug 2002
Dag Helpmij,

Ik gebruik zelf al jaren www.fastmail.fm als emailprovider. Goede ervaringen mee.

Ze hebben helaas voor nieuwe klanten hun producten aangepast.
Vroeger kon je om meer opslagruimte en bandbreedte te krijgen eenmalig een bedrag uitgeven. Dat is helaas niet meer zo.

Dus ik ben op zoek naar een email provider die:

Webbased is
meer dan 10 MB opslagruimte heeft
Meer dan 5 MB bestanden accepteerd als attachtment
Weinig of geen ADS gebruikt in de email die je zelf verstuurd.
Simpele site die snel laad zonder al te veel flash.
Gegevens niet worden geanalyseerd zoals bij GMAIL.
evt Forward optie
evt Out of Office Reply mail

Wie heeft er ervaringen? met een goede gratis email provider?

Ik gebruik zelf www.hackermail.com .

Snel, goed beveiligd (trust me ;)) en genoeg mogelijkheden in options om je account bij te stellen zoals je zelf wilt.

Change Password
Change your password in order to maintain security for your hackermail.com account.

Profile Information
This allows you to update your personal profile details. Please make sure you have entered the correct changes.

Signature Settings
Defines your signature, or the text that is automatically appended to every email message that you send out with a signature.

Autoreply
The Auto Reply option is used to define, enable, or disable the automatic response mechanism that is triggered by any incoming mail.

POP3 Mail Settings
Allows you to provide POP3 external mail details for collection in the hackermail.com mailbox.

Mail Filters
Mail filters allow you to block incoming mail from addresses you have specified; in addition, defined types of mail can be automatically sorted into specified folders.

Email Organizer
Organize Your Email

Preferences
Customize your personal preferences

Wie heeft er ervaringen? met een goede gratis email provider?
FastMail heeft een gratis guest account? Die al geprobeerd?

Andere mogelijkheid is EuMX. Op de homepage zie je geen 'free account' staan, maar wel als je de Services pagina aanklikt. Als je een aardig e-mailtje stuurt naar support@eumx.net dan willen ze nog wel eens een (gratis) account aanbieden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan