gezocht: goedkope DVD-brander die alles brandt...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Robotto

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2000
Berichten
783
De vraag ligt wat voor de hand en is misschien ook al eens gesteld maar ik zoek dus een DVD-brander die:
- goedkoop is;
- alles brandt (+ en -, R en RW);
- voorzien is van de nodige software;
- van redelijk tot goeie kwaliteit is (geen ding dat na 1 maand zegt dat ik het maar zelf moet uitzoeken).

Mbt de software: als het er niet bij mocht zitten graag tips!

Ik werk trouwens (nog) met een AMD Athlon 1,2 Ghz, voor zover dat wat uitmaakt.....

Recente links naar topics hierover zijn ook welkom!
 
goedkoop

tsja wat is goedkoop........ik zoek een prijs / kwaliteitverhouding die gunstig ligt.

Een goedkope brander die ook nog eens van topkwaliteit is zal wel moelijk worden :D
 
Met die NEC2500 heb je een leuk apparaatje in huis. Ik heb de 1300A en tot nu toe nog geen mislukte DVD's. Geen spijt van dus.
 
NEC 2500 geen software

Bij de NEC 2500 zit geen software.
Welke software wordt door jullie gebruikt of aangeraden?
 
Nero werkt perfect. Als je de retailversie koopt zit er over het algemeen wel software bij. Alleen bij Bulkversies ontbreekt de software.
 
nec 2500 is inderdaad een aardig apparaat alleen let wel op ik hoor verhalen van mensen dat metname de hardeschijf en in mindere mate de processor nog wel eens problemen willen geven ivm de hoge brandsnelheid van het apparaat.

heb zelf de nec1300 en tot heden geen problemen ondervonden.

kijk evt hier eens tussen http://app2.pcmweb.nl/pcm/extra/nr5_branders.htm
 
Laatst bewerkt:
retail of bulk?

Volgens mij is er geen retail-versie van de NEC 2500?

In de link van M@rio staat volgens mij een retail, als je kijkt naar de software die zou worden meegeleverd.

Alleen kan ik daar niks van terugvinden bij de internetwinkels?

Wie weet hier iets over?
 
Ja, opus.nl ken ik wel. Maar veel wijzer word ik er niet van.
 
maar er staat wel een retailversie van de NEC 2500 op en daar heb ik er nog niet veel (eigenlijk niks op deze na) van kunnen vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan