Gezocht hosting (domein heb ik al)

• Onderwerp starter Onderwerp starter eeyk
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

eeyk

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2007
ik heb een hosting maar die bied totaal geen support
ik heb nu al 6 maanden geen Awstats en weet dus niet hoeveel dataverkeer en zo ik kwijt ben
en hoeveel bezoekers waar komen

en ik stuur elke week een mailtje krijg geen support

nu zoek ik dus een webhosting waar ik naar kan verhuizen ik heb een .nl domein al.

ik zoek minimaal

Overzicht

150MB Webruimte
6/7GB Dataverkeer
999 Subdomeinen
10 MySQL Databases (v.5)
Eigen Beheerpaneel

10 POP3 / IMAP Accounts
999 Redirects
Spam Filter
Autoresponders
Catch All E-Mail Address
WebMail
10 Mailing List

Inclusief
Beheer Paneel
Eigen Error Pagina's

PHP 5.X
SSL
PhpMyAdmin

File Manager

CGI-BIN
Beveiligde mappen
Apache (versie 2.x)
10 FTP Accounts
Server Side
Cron Jobs

wat komt er op

een Php Spel
een Php Nieuws site over games
een Php Webwinkel
een php webpagina

en van die soort dingen..

Laatst bewerkt:
Antwoord op je vraag.

Hoi,

Er zijn veel mogelijkheden je kan voor een shared host gaan of voor een eigen server. Shared hosts is het goedkoopst en voor echt drukke websites heb je maar een eigen server nodig of een VPS. Het hangt ervan of hoeveel bezoekers je websites trekken.

Ik heb zelf nog geen ervaring met onderstaande hosting provders maar ik heb goed dingen gelezen over onderstaande webhosts.

In nederland:

webreus

In Amerika:

blue host.

Beide bieden ik alle punten die je zoekt behalve ik weet niet wat je bedoelt met Catch All E-Mail Address?

Voordelen blue host:

Er is een blue host forum voor hulp en een chat van blue host zelf voor hulp en ze gebruik cPanel inplaats van Plesk (webreus). Verder zijn er geen grensen dus dat spreekt me ook wel aan. Het feit dat ze in amerika zitten is volgens mij geen probleem. Ik heb gekeken op het forum naar upload en download snelheid en je leest wel dat sommige mensen problemen hebben met de snelheid maar dat hangt dan af van bottlenecks ergens andere op het internet of aan misschien andere gebruik op de shared host. Blue host zelf biedt goede snelheid zeggen ze in op het blue host forum. Ik ook een download getest op mijn computer en in het begin ging het heel langzaam maar later nam de snelheid toe dus download snelheid is ook geen probleem op mijn computer dan. Wat me verder aanspreekt is dat ze een Private whois registration hebben dus dat betekent dat mensen niet zomaar je achter je adres kunnen komen omdat je toevallig een website hebt. Ze moeten eerst contact opnemen met een persoon van je webhost die vervolgens de boodschap doorspeelt naar je afhankelijk van wat ze van je willen. Dus dat is goed tegen spammers en markerting mensen die whois misbruiken om aan gegevens te komen. Bij webreus kost deze service eenmalig EUR 4,99. Je kunt nadat het domein op je naam is aangevraagd en geregistreerd,deze service per email aanvragen bij webreus.

Nadelen van blue host:

- Blue host limits the number of files in an account to 50,000. Dat is dus wel een grens waar je rekening mee moet houden voor je overstapt naar blue host. Grote van die 50.000 bestanden is onbeperkt. Het is dus geen webhost om veel foto's op te zetten.
- Alle nadelen van een shared host.
- Mogelijk nadeel. Ze zijn goedkoop. Is goedkoop duurkoop. Ik ben er nog niet uit. Voor nu geef ik ze het voordeel van de twijfel. Webreus is wel duurder dan Blue host.
- Ze kunnen je website altijd direct afsluiten als ze van mening zijn dat je hun voorwaarden schend of wanneer je website gebruik maakt van niet geoptimaliseerde SQL statements. Langzame en CPU intensive SQL statements. Je deelt immer een computer met nog andere websites.

Verder nog in nederland:

Heel professioneel en duurder:

xlshosting (vps)

Ik ga deze mogelijkheid nog verder onderzoeken. Biedt hoge uptime volgens mij en niet de nadelen van een shared host zoals blue host en dreamhost.

Ook nog in amerika:

dreamhost

Voor een vergelijking van webhosts in nederland zie:

http://www.webhosters.nl/

Als je nog vragen hebt hoor ik het wel.

Laatst bewerkt:
bedankt voor je reactie ik heb op dit moment http://www.ccchosting.nl/ maar die bieden geen support of zo helemaal niks toen ik gehackt was moest ik 1 week wachten voor ik weer online kon..

ik ga een kijken bij webrues

Je kan ook altijd nog google analytics op je website plaatsen ... :D

Ik vindt: www.webhostnow.nl altijd wel goed.
Als je opneemt met de Klantensupport maken ze altijd een pakket op maat!
Heel erg geschikt!

Groetjes,
Pyreen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan