GEZOCHT HULP BIJ UPLOAD NAAR phpBB 2.0.22.

Status
Niet open voor verdere reacties.

thefreedomman

Gebruiker
Lid geworden
14 okt 2004
Ik zoek iemand die mij thuis kan helpen om mijn vorige versie, die op het moment offline is door provider problemen(critical error could not connect to database) te helpen uploaden naar phpBB 2.0.22.
Het is een The Doors Forum waar vele leden zijn en die nu dus ook met hun handen in het haar zitten, net zoals ik.
Ik heb er vrijwel geen verstand van, maar wil erg graag dat het Forum weer online is.
Ik heb de back up van 2.0.19 die moet dus naar de nieuwe versie.
Ik krijg maar geen antwoord van mijn provider over mijn probleem.

Ik zoek dus iemand die mij kan helpen bij mij thuis, tegen een vergoeding natuurlijk.
Ik woon in de omgeving van Rotterdam.

Dit is een serieus verzoek en voor mij en mijn leden erg belangrijk.

Gr,
Ed

Als het goed is hoef je alleen maar de backup te "restoren"

Hier staat het uitgelegd.

Als ik het zo lees moet je in hetzelfde scherm zijn als waar je de backup hebt gemaakt.

Hulp bij phpbb

Dat heb ik gedaan.Er lijkt iets up te loaden, maar er zijn geen veranderingen, dut is nou juist het probleem.

De vorige versie staat niet mee online.Ik neem aan dat je een back up niet zo maar kunt restoren vanuit een nieuwe versie?

In de config.php staat een wachtwoord, deze heb ik niet zelf ingevoerd.Nu heb ik op mijn website's provider bij mijn control panel, ben ik naar mysgl gegaan en een back up van mijn forum gezocht.Alles van het Forum is er in terug te vinden.Om in te loggen en naar de files te kijken heb ik het wachtwoord verandert.Kan dit een gevolg zijn van de error die ik op mijn URL van het Forum krijg?
www.http://www.thefreedomman.com/forum/

nieuwe forum is:www.thefreedomman.com/TheDoorsForum/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan