gezocht iemand die met open source software (php) community site kan bouwen

Status
Niet open voor verdere reacties.

evangeline

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 nov 2010
Ik ben op zoek naar iemand die mij kan helpen om een site te bouwen (programmeren) aan de hand van een opensource programma dolphine. Wie o wie kan mij helpen. Ik kan zelf totaal niet overweg met program. codes.

alvast bedankt voor jullie reacties evangeline ;)

En wat moet de site kunnen?

Waarom trouwens de keuze voor Dolphin? (ben niet bekend met het programma)

Ik denk dat hier genoeg kandidaten (waaronder mijzelf.) zijn alleen een beetje meer informatie is ook handig:
Wat is Uw budget?
Beschrijf de website is(Onderwerp/pagina's, groot/klein?
Zit hosting er al bij?
Domeinnaam?
Onderhoud door Uw zelf of door derden?
En moet het dolphine zijn of mag het ook een ander zijn?

Brian van der Horst

Eerst dank voor jullie reacties!!!!!!!!!!!!!

Het gaat over Dolphin en dat is een
"community builder" die je kunt gebruiken om je eigen sociale netwerksite te maken. Dit kan zowel een datingsite als een andere community zijn.
Dolphin Smart Community Builder is open source software en dus gratis te downloaden. Voorbeelden voor gebruik van Dolphin zijn het maken van een online persoonlijke site, een site voor uw sportclub, een vriendennetwerk, een datingsite, een fotoratingsite etc.
Dolphin biedt u onder andere:

persoonlijke weblog
gebruikers template switcher,
speeddating & moderators,
maken van drag&drop index,
media gallery,
MP3-upload,
integratie verschillende betalingsproviders (PayPal, 2checkout, ccBill),
ondersteuning verschillende talen,
cijfer geven voor fotos (zoals Hot or Not),
uitgebreide historieweergave,
hot list & black list,
cijfer en commentaar geven bij profielen,
vriendenlijst,
sociaal netwerk,
ondersteuning Frans, Duits, Russisch, Nederlands en Spaans,
affiliate systeem, leden als affiliate,
aan te passen profielen,
leden level management.

Zie voor verdere informatie onderstaande link:
http://www.boonex.com/dolphin/

Ik dacht dat deze website alles heeft wat ik wil en dat je dan zelf weinig hoef te doen. Een andere programma mag ook, maar ik wil wel gebruik kunnen maken van sociale media:D . Mijn budget voor een goed werkende site is ongeveer 250 euro (is dit redelijk, aangezien het al een opensource programma is)

gr, evangeline

als ik zie mp3-upload worden er dus mp3 bestanden naar je webserver upgeload voor die muziek kan brein gaan zagen en je moet natuurlijk ook veel webspace hebben als je een aantal mensen muziek wil laten plaatsen maar natuurlijk kan je dit ook via youtube doen zoals bij hyves gebeurd

MvG calvin

Ik heb persoonlijk wel interesse je zou me even kunnen mailen;) (brianvdhorst@home.nl)

(Mod's als dit in strijd is met de regels? (Ik ken ook nog niet alle regels;)) Dan mag je het even aanpassen)

Laatst bewerkt:
Het lijkt me het makkelijkste om eerst even een plan op te stellen met alle dingen die je op de site wil hebben, ook moet je reclame gaan maken als je wil hebben dat er een aantal mensen van je site gebruik gaan maken.

Laatst bewerkt:
Een plan maken is een goed idee en daar ben ik nu mee bezig. Bedankt dat jullie mij willen helpen. Ik zal via de mail contact opnemen (mag dit?)

Ik wil een communitysite maken met de volgende dingen:

persoonlijke weblog
gebruikers template switcher,
speeddating & moderators,
maken van drag&drop index,
media gallery,
MP3-upload (denk ik niet te kost te veel ruimte, youtube link is beter)
integratie verschillende betalingsproviders (PayPal),
uitgebreide historieweergave,
hot list & black list,
sociaal netwerk (een link naar facebook, twitter)
ondersteuning Nederlands,
affiliate systeem, leden als affiliate,
aan te passen profielen,
leden level management.

oke, nu je dit al hebt zou ik Dolphin gaan downloaden en installeren op je webserver en dingen gaan verkennen, zodat je zelf ook voor een groot deel de weg weet zodat je niet steeds voor ieder dingetje naar een ander moet.

Ik heb eigenlijk niets meer van evangeline gehoord over de mail.
Ik neem aan dat ze nog steeds achter haar eigen plan staat?

ik zou er me er maar niet te druk over maken ze had zeker gedacht dat het heel makkelijk is, dat dacht ik ook toen ik in de wereld van webbuilding stapte maar valt vies tegen.

ik zou er me er maar niet te druk over maken ze had zeker gedacht dat het heel makkelijk is, dat dacht ik ook toen ik in de wereld van webbuilding stapte maar valt vies tegen.
Dat is zo.
Ik wilde laatst ook een community beginnen met software als Xoops.
Maar dat gaat waarschijnlijk ook niet door, of iemand anders gaat het idee overnemen.
Ik heb namelijk in het verleden ruzie gehad (die mensen bezoeken nog steeds sites van mij) met bepaalde mensen van een autosport forum.
Ik ben bang dat ze op mijn community weer lid gaan worden (wat ze in het verleden op een forum van mij al hebben gedaan).

kun je een ander domeinnaam nemen of het onder een subdomein zetten, maar als je een comunnity gaat maken moet je niet denken dat het groot gaat worden want iedereen gaat natuurlijk naar: Hyves, Facebook en allemaal van die dingen.

kun je een ander domeinnaam nemen of het onder een subdomein zetten, maar als je een comunnity gaat maken moet je niet denken dat het groot gaat worden want iedereen gaat natuurlijk naar: Hyves, Facebook en allemaal van die dingen.
Dat snap ik.
We wilden een community voor jonge bloggers en webmasters maken.
Niet zoiets als Hyves en Facebook, dat zijn scoiale media.

Nee ik heb het over die webmaster community
Als je die onder een andere naam start heb je dan nog last van hun?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan