Gezocht: Java expert

Status
Niet open voor verdere reacties.

tm007

Gebruiker
Lid geworden
16 apr 2007
Ik zoek iemand die een eenvoudige java applicatie kan maken.
Het gaat om een spelletje: 3 op een rij (boter, kaas en eieren)
Uiteraard staat er een vergoeding tegenover..

Hier de opdracht:

Maak een applicatie, die het spelletje boter, kaas en eieren (ook wel genoemd drie op een rij) simuleert.

Maak hiervoor een aparte class Bord, waarin de speelvelden worden opgeslagen.
Op een speelveld kan een kruisje (letter ‘x’) of een cirkeltje (letter ‘o’) staan. De speelvelden worden voorgesteld door een twee dimensionale array van karakters. In de class Bord is verder een methode, die checkt of er drie kruisjes of rondjes op een rij staan.

De interface bestaat uit 3 x 3 textvelden. Wordt er op een veld geklikt, dan wordt als het veld niet bezet is er een kruisje of een cirkeltje opgezet en opgeslagen in een Bord object. Na het plaatsen wordt gecheckt of er drie kruisjes of cirkeltjes op een rij staan. Staan er drie op een rij, dan wordt in een veld de winnaar aangegeven.
De interface heeft verder een startknop om het spel te starten en een resetknop om het spel te onderbreken.

Een deel van de class Bord is gegeven:

Class Bord {
// hier de 3x3 matrix declareren als private attribute
public Bord (){
//hier alle karakters op spaties initialiseren
}
// een get en set methode voor om een karakter op te vragen of in de matrix
// te plaatsen
// een methode om te testen of veld bezet is.
// een methode om te checken of er drie kruisjes of cirkeltjes op een rij
// staan.
}

iemand die dit snel voor elkaar krijgt?

Wat voor soort en inhoud van de vergoeding zouden aan moeten denken...?
(mits het geen huiswerk is)

In de tijd dat jij er om zit te vragen... had je zelf een opzet kunnen maken.. laten zien.. en wij hadden kunnen kijken waar het fout gaat :)

het probleem is dat ik niet kan programmeren. anders had ik het niet gevraagd hier :rolleyes:

het probleem is dat ik niet kan programmeren. anders had ik het niet gevraagd hier :rolleyes:

Ik ben scepisch: waarom heb je de broncode voor een programma nodig als je niet kan programmeren? Waarom download je niet ergens dit spelletje?
Ik denk dat het wel huiswerk is. Ik bedoel, heel de opdracht omschrijving leest als een huiswerk opdracht.

Ik ben scepisch: waarom heb je de broncode voor een programma nodig als je niet kan programmeren? Waarom download je niet ergens dit spelletje?
Ik denk dat het wel huiswerk is. Ik bedoel, heel de opdracht omschrijving leest als een huiswerk opdracht.

Jah, ik denk dat dit toch een opdracht voor tschool is .... waarom staat er anders in de opgave.... gebruik die class enzovoorts

Ik heb het al van iemand die me wel kon helpen.

Gooi deze maar dicht..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan