Gezocht laptop, prijs tot 900 Euro.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Corragio

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Hallo,

Ik ben op zoek naar een laptop.
Ik heb ongeveer 900 tot 1000 euro te besteden.

Wat ik ermee wil doen is het volgende:
- Internetten
- Mailen
- Teksten schrijven
- Filmpjes downloaden en dan kijken.
- Muziek downloaden en overzetten op IPod.

Oh ja en er moet een webcam en dvd brander opzitten.
Internet hoeft niet draadloos, heb gewoon een draadje liggen.

Vraag me af of ik een dual core nodig heb?
En is het handig om Windows Vista te nemen, ivm stabiliteit?

Ben benieuwd naar wat jullie vinden, want ik heb niet echt een idee waar ik op moet letten.

Alvast bedankt!

Grtz, Bob

Als je verder geen software er extra opzet (oudere programma's schijnen net te werken onder VISTA) dan zou ik gewoon Vista er op laten.

Tot 900 Euro heb je al veel moois, maar wat je ook doet, koop géén PackardBell, ondanks dat het een mooi aanbod is, en ik wil je waarschuwen voor ACER-laptops, die accu's zijn niet al te best ....

Misschien een Compaq/HP laptop voor jou
En wat betreft een DualCore,ik zou het zelf niet weten of ik daar gebruik van zou willen maken, het is immers een laptop, geen desktopvervanger ...

Kijk anders es op de site van Kieskeurig.nl, daar kun je info vinden over vele laptops, tevens zijn er ook gebruikerservaringen aanwezig waar je misschien wat aan hebt.

Laatst bewerkt:
Thanks for the input!

Ik ga zeker even kijken op de sites.

Ik laat nog van me horen.

grtz, Bob

Mediamarkt heeft een Acer (wellicht heb je een folder gekregen) voor 999,--

O.a. Core 2 duo, 2gb intern, wireless, vista home premium, camera, 120gb hd, 17" breedbeeld

Let wel dat je nog 89 euro verzendkosten moet betalen en als je echt een camera wilt hebben je deze nog los moet aanschaffen

@ Whittey, waarom zou ik geen Packard Bell moeten aanschaffen?
heb je daar nare ervaringen mee? of is dat algemene kennis?

@ M@rio, Ja weet van de verzendkosten, voordeel voor mij is gespreid betalen.
Misschien heb je nog een andere optie waar dat kan?

grtz, Bob

Het heeft niet voor niets de bijnaam Packard Hell .....
En dat komt dan ook voornamelijk uit de (op het internet) gelezen berichten over dat merk PC's en laptops ...

Zelf heb ik een Compaq laptop, een model van verleden jaar en nog met XP d'r op staan

Zelf zal ik never nooit voor een Packerd Hell gaan Compaq ook niet alhoewel die wel wat beter zijn dan vroeger.(mijn ervaring geen feit:) ). Je zou eventueel op www.welkelaptop.nl kunnen kijken. Daar staan wel wat reviews enso en adviezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan