Gezocht: mededelingenbord, soort miniforum.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eagle Creek

Verenigingslid
Lid geworden
3 okt 2002
Berichten
26.322
Zie titel. Ik wil dus een plek waar mensen berichten kunnen plaatsen en reageren. Maar 1 of 2 sectie's is al genoeg, het hoeft dus geen heel forum te zijn.

Kennen jullie nog wat leuks? Ik ben hier en daar al wat tegen gekomen maar het is niet helemaal wat ik wil (bv in Flash, ik wil gewoon HTML (of PHP ofzo :)).

Als het even kan zonder gebruik van MYSQL-database, zal wel niet, maar bij voorkeur zonder. (resultaten moeten wel opgeslagen worden, PHP en CGI ondersteuning aanwezig).
 
Ook al gekeken, en mijnhomepage.nl ook al.

Iemand ervaringen met iets?
 
http://www.digi-fx.net/freescripts.php

DigiNews is een eenvoudige php toepassing voor nieuwsberichten. Opmaak met een template en admin panel. Ik gebruik het zelf en het werkt erg goed.

Werkt zonder mysql database!

In html zal je zoiets niet vinden, het moet dynamisch werken en niet statisch.
 
Laatst bewerkt:
:confused: wie zegt dat dan?

Zipje downen, uploaden en testen maar? Zal ik dat dan maar eens doen:D?
 
Invisionboard, bij download & pricing aan de rechterkant.
 
Unlimited Free Trial - $ 0.00 (free)
You may use Invision Power Board for an unlimited free trial period at no cost. The software is fully functional for the unlimited trial. This free trial has limited free support by posting on our company forums and you must pay full price for plug-in feature enhancements and services. Free technical support service is limited and we cannot guarantee free technical support will always be available or that you will receive timely responses to free support questions.

;)
 
Je hebt gelijk, ik ging al flippen bij de woorden "free trial". Klinkt als "free download" bij shareware, maar is toch niet van toepassing hier.
 
Bedankt voor het meedenken maar,

Nee, al wil ik die ook nog wel hebben (;)) maar dat is niet wat ik nu zoek.
Het is echt gewoon een forum, maar met 1 sectietje :). Heel basic.
 
Waarom gebruik je niet gewoon PHPNuke.
En als je heel basic wilt,dan kun je Drupal eens proberen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan