We zijn een game aan game aan het maken het team bestaat voorlopig uit:
1 modeler/animatie persoon
1 sound maker
1 verhaal maker
Maar dat is niet genoeg voor een game. Daarom zoeken we meer personen:
programmeurs
model makers
spriters
Over de game zelf:
We zijn van een plan om het een shooter / horror game te maken. Ook willen we enkele RPG element er in verwerken maar we mo
. Zou jij deze gruwelijke waarheid durven ontdekken?
Maar waarom is het een goed idee om ons te helpen?
Je kan bij ons ervaring opdoen
Je werkt mee aan een geweldige game
We zijn een zeer gemotiveerd team
Door jouw hulp kunnen we de game maken
Je krijgt credits
Wat zijn de verwachtingen
We willen elke week een paar keer contact hebben met de personen die aan de game werken. zodat iedereen weet wat je moet doen
Het verhaal zelf:
Je bent een man die geheugen verlies lijd. Je weet je verleden niet echt meer. De wereld is anders geworden dan uit je herrineringen. Je gaat op zoek naar de waarheid wie je bent en je gaat op onderzoek uit wat er met de wereld is gebeurd. Waarom mensen zo bloedorstige zombies zijn geworden. Je komt steeds dichter bij de gruwelijke waarheid als de speler
ken wij?
We werken door middel van een schema wie en wat iedereen per week moet doen. Uiterdaad kan het gebeuren dat iemand een keer iets niet af heeft, maar we verwachten wel dat je inzet.
ecies weet wat ie miet doen. We wille graag dat ieder persoon zo 2 uurtjes aan het project of zelfs meer besteed. Behalve als je op vakantie bent of een drukke week maar dar zouden we wel graag willen horen.
Hoe kom ik terecht bij het team?
Dooor contact met ons opnemen:
ag_c@live.nl
berend97@hotmail.com
daarna zal er een gesprek volgen en naar aanleiding van het gesprek wordt er besliten wat je taak wordt.
ps. ik weet niet of ik op het goede forum ben want ik kon het niet vinden
1 modeler/animatie persoon
1 sound maker
1 verhaal maker
Maar dat is niet genoeg voor een game. Daarom zoeken we meer personen:
programmeurs
model makers
spriters
Over de game zelf:
We zijn van een plan om het een shooter / horror game te maken. Ook willen we enkele RPG element er in verwerken maar we mo
. Zou jij deze gruwelijke waarheid durven ontdekken?
Maar waarom is het een goed idee om ons te helpen?
Je kan bij ons ervaring opdoen
Je werkt mee aan een geweldige game
We zijn een zeer gemotiveerd team
Door jouw hulp kunnen we de game maken
Je krijgt credits
Wat zijn de verwachtingen
We willen elke week een paar keer contact hebben met de personen die aan de game werken. zodat iedereen weet wat je moet doen
Het verhaal zelf:
Je bent een man die geheugen verlies lijd. Je weet je verleden niet echt meer. De wereld is anders geworden dan uit je herrineringen. Je gaat op zoek naar de waarheid wie je bent en je gaat op onderzoek uit wat er met de wereld is gebeurd. Waarom mensen zo bloedorstige zombies zijn geworden. Je komt steeds dichter bij de gruwelijke waarheid als de speler
ken wij?
We werken door middel van een schema wie en wat iedereen per week moet doen. Uiterdaad kan het gebeuren dat iemand een keer iets niet af heeft, maar we verwachten wel dat je inzet.
ecies weet wat ie miet doen. We wille graag dat ieder persoon zo 2 uurtjes aan het project of zelfs meer besteed. Behalve als je op vakantie bent of een drukke week maar dar zouden we wel graag willen horen.
Hoe kom ik terecht bij het team?
Dooor contact met ons opnemen:
ag_c@live.nl
berend97@hotmail.com
daarna zal er een gesprek volgen en naar aanleiding van het gesprek wordt er besliten wat je taak wordt.
ps. ik weet niet of ik op het goede forum ben want ik kon het niet vinden
Laatst bewerkt: