gezocht mensen die kunnen programmeren voor onze game

Status
Niet open voor verdere reacties.

ber1234

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2011
We zijn een game aan game aan het maken het team bestaat voorlopig uit:
1 modeler/animatie persoon
1 sound maker
1 verhaal maker

Maar dat is niet genoeg voor een game. Daarom zoeken we meer personen:

programmeurs
model makers
spriters

Over de game zelf:

We zijn van een plan om het een shooter / horror game te maken. Ook willen we enkele RPG element er in verwerken maar we mo
. Zou jij deze gruwelijke waarheid durven ontdekken?

Maar waarom is het een goed idee om ons te helpen?

Je kan bij ons ervaring opdoen
Je werkt mee aan een geweldige game
We zijn een zeer gemotiveerd team
Door jouw hulp kunnen we de game maken
Je krijgt credits

Wat zijn de verwachtingen

We willen elke week een paar keer contact hebben met de personen die aan de game werken. zodat iedereen weet wat je moet doen

Het verhaal zelf:

Je bent een man die geheugen verlies lijd. Je weet je verleden niet echt meer. De wereld is anders geworden dan uit je herrineringen. Je gaat op zoek naar de waarheid wie je bent en je gaat op onderzoek uit wat er met de wereld is gebeurd. Waarom mensen zo bloedorstige zombies zijn geworden. Je komt steeds dichter bij de gruwelijke waarheid als de speler
ken wij?

We werken door middel van een schema wie en wat iedereen per week moet doen. Uiterdaad kan het gebeuren dat iemand een keer iets niet af heeft, maar we verwachten wel dat je inzet.
ecies weet wat ie miet doen. We wille graag dat ieder persoon zo 2 uurtjes aan het project of zelfs meer besteed. Behalve als je op vakantie bent of een drukke week maar dar zouden we wel graag willen horen.

Hoe kom ik terecht bij het team?

Dooor contact met ons opnemen:
ag_c@live.nl
berend97@hotmail.com
daarna zal er een gesprek volgen en naar aanleiding van het gesprek wordt er besliten wat je taak wordt.

ps. ik weet niet of ik op het goede forum ben want ik kon het niet vinden

Laatst bewerkt:
wat? je bedoelt of je betaalt krijgt
nou als we de game verkopen dan verdelen we het geld gewoon

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog afgezien van het geld. als je wilt dat anderen meedoen aan dat project moet je eerst is wat kunnen laten zien. Heb je screenshots etc? Zoals je het nu verteld klinkt het als: wij hebben (bijna) nergens verstand van, daarom vragen we anderen om het zware werk voor ons op te knappen. Het idee zelf heb ik al een miljoen keer gehoord dus ook niet erg origineel. Wat maakt het spel anders dan andere zombie spellen?

nou wij hebben vooral geen verstand van programmeren, dus de programmeur heeft vooral zwaar werk op programmeer gebied want dingen zoals modelen, sounds, textures en een storyline hoeft de programeur niet te doen. Want die dingen doet de rest. Verder is de zombie game storyline niet mijn werk want daar hebben we iemand voor die de hele storyline klopend houd. Dus ik weet de story niet precies maar het is wel degelijk anders als de rest ik kan wel vragen of zij de hele story wil schrijven maar dat gaat niet in 1 keer. als je wilt laat ik wel screenshot's van mijn modelen zien want dat is mijn werk.
ik hoop dat je reageerd

groetjes berend

Laatst bewerkt door een moderator:
We hebben boven op de belangrijkste vragen amtwoord gegeven. De modellen komen wss overmorgen. Het verhaal gaat over zombies maar voordat ik het maak ga ik eerst kijken of mijn verhaal bestaat. Totdat ik iets vind wat niet bestaat.

http://www.amnesiagame.com/#main, bijna identiek verhaal, er wordt alleen niet in geschoten. Je moet echt een heel nieuw origineel verhaal bedenken wil je de verwende gamer van tegenwoordig nog tot kopen bewegen. Desalniettemin wens ik je veel succes met het maken van je game.

ik denk dat dit een plan is wat niet gaat uitpakken..
Wil je een goede game hebben moet je programmeurs hebben.. Heb je uberhaupt al gedacht over wat voor taal je er in wilt gaan verwerken?
En denk je dat een programmeur niet liever iets oppikt wat betaald is?
Als je niet kan programmeren.. kan je beter geen games gaan maken.. er is toch niemand die gratis voor jou, jou spel gaat maken.

Toch succes, als er wat uit is.. een test versie o.i.d? Meld het maar.

:thumb:

hey,
leuk dat iemand nog antwoord. maar wij gaan de game maken in C# maken, en we hebben al een klein begin. ik kan er wel een video van maken en op youtube zetten.
maar ons team bevat 3 programmeurs. maar we hebben wel meer mensen nodig als we echt iets goed willen maken. en over geld het is meer iets wat je doet omdat je het leuk vind en niet om het geld. bovendien gaat de winst natuurlijk eerlijk verdeelt worden als we er geld voor gaan vragen maar dat is nu nog niet belangrijk.
voor meer informatie kan je het altijd vragen

bernd

Oké.. dat is al meer info.. ben wel nieuwschierig nu.. als je een filmpje kan uploaden ^.^ zal ik wel even kijken :)

ah oke dan maken we wel een kleine beta versie en dat nemen we wel op ;)

Ik hoop dat jullie al wat ervaring hebben anders gaat het echt een ramp worden xD
IK ben zelf ook bezig, dus waarom niet de krachten bundelen?

Gegroet :D

Ik hoop dat jullie al wat ervaring hebben anders gaat het echt een ramp worden xD
IK ben zelf ook bezig, dus waarom niet de krachten bundelen?

Gegroet :D

Ange geef me je MSN even ;-) Misschien dat we het ergens over kunnen hebben :)

Ik ben namelijk zelf al heel ver samen met 2 andere in het schrijven van een gehele Fantasy Strategy click game ;)!

Ik hoor graag en snel van je!

wow snelle reactie ;p
ik ben ook snel, ik heb al een uitnodiging gestuurd ;D

Zeker weten dat je je e-mail adres in die vorm wil wegzetten :P?
Ik zou zodra ange1 je toegevoegd heeft die post bewerken om weer wat spam tegen te gaan ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan