[Gezocht] Multi desktop tool

Status
Niet open voor verdere reacties.

slabbetje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
heey helpers,
ik heb sindskort een 2e beeldscherm alleen wanneer ik fullscreen ga in een spel kan ik wel mn berichten lezen/email lezen op msn ed. maar niets aanpassen want dan gaat hij weer naar die laag van je taakbalk om het maar te zeggen en sluit het spel af.

is het mogenlijk om er voor te zorgen dit te vermijden dus dat hij een soort van 2e sessie aanmaakt voor bijv het spel en msn. dat je ze bijde kan bedienen

Nope, Zou het al kunnen dan zou je ontzettende lag in je game krijgen vermoed ik. je gamelayer zit op een ander niveau dan je gui layer. daar is voor zover mij bekend geen fullscreen oplossing voor. je zou kunnen proberen om het spel in een window te spelen (en die eventueel tot een volledig scherm slepen.)

Probeer ultramon eens, dan heb je 2 taakbalken dus zou je dit tegelijkertijd moeten kunnen doen!

Ultramon gaat je ook niet helpen.

Draai ik hier ook en tijdens het gamen kun je niet buiten je game-venster.

ai, werkt hier wel fijn met visual studio enz maar games niet getest...dan weet ik het zo ook niet...

Het kan werken zolang je applicaties niet op full screen draait. Games speel je veel al full screen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan