gezocht nieuwe geluidskaart

• Onderwerp starter Onderwerp starter fct
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo te zien zit in dat kaartje geen gameport.

Moet er persé zo'n port in zitten? Want dan zou ik gewoon voor een goedkoop tweedhands kaartje gaan.
Een Creative pci 128 bijvoorbeeld.
Dat is een oud kaartje, maar zijn er nog in overvloed tweedehands te krijgen.
Is trouwens alleen maar stereo, en geen 5.1

ja want ik ik wil hem hebben voor de gameport omdat in mijn nieuwe pc er geen in zit

Voor 20 euro lijkt me weinig.
De eerste geluidskaart die ik tegen kwam met een gameport aansluiting was 180 euro.
Er zijn miljoenen goedkopere maar bij 40 euro heb ik er nog geen gezien dus 20 helemaal niet.(eerste hands)
Dus ik zou dan inderdaad voor een tweedehands kaartje gaan:thumb:

Laatst bewerkt:
ik heb er een gevonden KÖNIG 5.1 PCI Soundkaart (CMP-SOUNDCAR20 bij www.pcplatform.nl moet je maar kijken bij die gele brede ingang.

Twintig euro weinig??
Dat is al € 12 teveel, voor € 8,- heb je er al één
Vraag me niet naar het merk en/of kwaliteit, dat staat er niet bij. Als ik het zo bekijk zijn er voor die kaart ook geen Vista drivers beschikbaar.

Ik heb ook op alternate gekeken maar knap dat je zo'n goedkope hebt gevonden:thumb:

heb je met zo'n kaart ook beter geluid dan een onboard kaart?

Voor echt beter geluid dat je het ook merkt zal ik wel een betere kaart nemen.
Op alternate kan je nog even rondneuzen.

ik heb met de onboard geluidskaart ook een probleem bij de linker box doet hij het gewoon en bij de rechter komt er heel zacht geluid uit. dat heb ik alleen als ik hem achter erin doe en niet voor bij de koptelefoon heb al verschillende boxen geprobeerd maar daar licht het niet aan. Als ik rechts onderin kijk zijn er 2 van die geluids dingen daar staat alles gelijk maar wat moet ik veranderen??

heb je met zo'n kaart ook beter geluid dan een onboard kaart?

Of die hele goedkope geluidskaart een beter geluid geeft dan een on-board waag ik te betwijfelen, wat ik wel weet is dat mijn oude Soundblaster Live! Value een veel beter geluid geeft dan het on-board gebeuren en ook een gamepoort heeft. Dit soort kaartjes zijn bij bosjes te vinden op marktplaats en 2dehands.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan