Gezocht: Nieuwe laptop. Wat aan te raden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jurr0

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2012
Hallo,

ik zoek voor mijn opleiding een nieuwe laptop. Dus het wordt o.a tekstverwerking echter zal ik niet alleen met school bezig zijn dus daarom zou het prettig zijn als ik er o.a HD-films op kan afspelen, en liefst ook kan gamen. Het liefst heb ik een 15,6 inch laptop. Prima qua formaat, en gewicht maakt mij niet veel uit (kan het prima vervoeren).

Enkele games die ik zou willen draaien; SimCity (de nieuwe), de nieuwste Counter-Strike & Rollercoaster Tycoon 3. Het liefst zo veel mogelijk, maar SimCity heeft prio, overige games zou leuk zijn maar niet alles hoeft op ultra oid :).

Windows; geen vereiste. Heb deze nog origineel en ongebruikt.
SSD; zou prettig zijn, geen vereiste. Wel het liefst minimaal 500GB HDD.
Processor; minimaal i5.

Voorkeur voor merken? Neen. Liefst wel Intel & Nvidia ivm eerdere ervaringen.

Alvast dank voor het meedenken!

Edit; wel handig..een budget!
+- 800 :) Goedkoper is beter uiteraard, we blijven Nederlanders.

Laatst bewerkt:
Hallo Jurr0,

De beste laptops waar je uit zult kunnen kiezen met een budget van €800,- staan HIER

mvg

Joost Buskermolen

Bedankt voor de snelle reactie :)

De LENOVO IDEAPAD G780 M84B2MH lijkt mij wel wat, qua specs. En het lijkt mij dat ik hiermee o.a SimCity iig op Medium kan spelen?
Enige jammere is geen SSD, is er een laptop dat je weet dat voor de +-800 een SSD bevat? Of is dit te veel gevraagd voor mijn budget?

Mvg
Jurr0

je zou ook kunnen kiezen voor een bto laptop, want die kun je ook kopen zonder windows, en je kunt zelf de onderdelen kiezen. site: bto.eu

Hoi,

Weet je zeker dat je een 15 inch wil wat anders zou dit een hele mooie aanbieding zijn de Asus dan rechts onder

Dank allen :)

Ik zal eens kijken op bto.eu Dennis, ziet er goed uit :)

En Modag, ook dank echter krijg ik het financieel niet voor elkaar die nu te halen! Toch bedankt voor de tip!

Hoi,

Is jammer want je gaf een budget van ongeveer 800€ aan;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan