L linssenp Gebruiker Lid geworden 1 jul 2004 Berichten 23 17 jun 2006 #1 wie heeft er een oude dos versie 3.20 of zo liggen en wil mij deze doormailen??
mumzel Moderator Forumleiding Hoofdbeheerder Lid geworden 17 dec 2000 Berichten 14.919 18 jun 2006 #2 deze vraag staat ook bij besturingssystemen en is dus een dubbelpost. Deze gaat dicht.