gezocht oude DOS versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

linssenp

Gebruiker
Lid geworden
1 jul 2004
Berichten
23
wie heeft er een oude dos versie 3.20 of zo liggen en wil mij deze doormailen??
 
dit is helaas vragen om warez en dat mag dus niet volgens de huis regels.
dos is nog steeds copyright beschermed hoe oud het ook mag zijn.
 
Misschien wil iemand die dos versie afstaan. Is het dan nog steeds niet toegestaan?
 
Dus als ik iemand een officiële windows cd cadeau wil doen dan mag dat niet?????
 
<<<<<==== Gaat zoeken in de oude doos. Wanneer ik hem kan vinden,...............
 
Nuja, je kunt dos nergens meer krijgen, dus echt illegaal is het dan toch niet?? Was DOS btw niet vrijgegeven?
 
linssenp vraagt naar doormailen van software. Dus wordt er een kopie gemaakt, en dat is illegaal. Maar vragen naar een legale versie die iemand je kado wilt doen..... Lijkt mij niets mis mee. Behalve dat je dan niet de eerste gebruiiker bent van die software.
Echter, als je een 2e hands pc van iemand overkoopt, en er zit een legale versie windows op, en je koopt de cd-rom erbij....
Pfff. blijft een moeilijk verhaal.

Of DOS reeds is vrijgegeven weet ik niet. Even mailen naar Microsoft.

Topic wel verplaatst naar een andere sectie.
 
Laatst bewerkt:
virtuosa zei:

ben ik ook niet mee akkoord, geven mag wel

waar staat dat beschreven dat je geen software (legaal dan wel teverstaan) niet cadeau moogt geven
 
Ik heb hier verschillende versies gevonden. Wanneer je wilt kan ik je het per post opsturen. Ik doe er toch niets meer mee.

Mvg Patrick
 
Wel, is het niet zo, dat er op software een liocentie zit voor 1 gebruiker met 1 pc?
Als je hem zelf dus hebt gebruikt, en daarna geef je de legale orriginele cd of floppy met code weg, dan heb je dus een 2e gebruiker..... Dus niet meer legaal.

Verpakte software, orrigineel gesealed kado geven kan dus wel.
 
@ Lange Pier,
Dat is dos-compatible software.
Toch geen dos-versie zelf?

Hier misschien een OldOs download page? Geen idee of dit is wat je zoekt.
 
Laatst bewerkt:
Paul-RT zei:
@ Langepier,
Dat is dos-compatible software.
Toch geen dos-versie zelf?

Die is inderdaad volledig compatible met alle Dos applicaties en spellen, en gratis, voor de echte Dos moet je nog steeds een licensie hebben.

Dus waarom zou het een echte Dos moeten zijn?:confused:
 
Bij toeval wil het vandaag zo zijn dat ik vanaf versie 1.1 tot en met beta 7 ben tegengekomen op het usenet.
 
Dat is wel aanwijzen waar software gedownd kan worden en dús illegaal.... Lees even de huisregels na
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan