Gezocht: script tegen zoekmachines en copyright

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker10

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2007
Beste lezers,

Ik zoek een stukje script (maakt niet uit welke scripttaal), dat er voor zorgt dat zoekmachines die pagina's niet kunnen indexeren. Waar kan ik dit vinden?

Ook zoek ik een stukje script, die het niet toestaat dat er met de rechtermuisknop wordt geklikt (en er dus niet kan worden gekopieerd. Waar kan ik dit vinden?

MVG,
Blackbird

scripts kan ik je niet geven maar met firefox kun je altijd kopieren
als je de functie scripts toestaan uitzet :cool: :cool: :cool:

scripts kan ik je niet geven maar met firefox kun je altijd kopieren
als je de functie scripts toestaan uitzet :cool: :cool: :cool:

Dat wist ik ook al, want dat kan ook met IE (ctrl+c)......maar het gaat mij om de scripts, zodat er zoveel mogelijk wordt tegengehouden....
Het is voor een afgeschermd gedeelte van de website ;)

Een script dat de rechtermuisknop uitschakelt levert alleen maar irritatie op bij gebruikers. En mensen die geïrriteerd raken zullen niet gauw weer opnieuw je site bezoeken.

Voor de zoekmachines heb je misschien iets aan dit artikel.

Een script dat de rechtermuisknop uitschakelt levert alleen maar irritatie op bij gebruikers. En mensen die geïrriteerd raken zullen niet gauw weer opnieuw je site bezoeken.

Voor de zoekmachines heb je misschien iets aan dit artikel.

Oke, dat eerste doe ik dan inderdaad niet (had zelf ook al aan die irritatie zitten denken, maar wist niet zeker)...

Die link is mijn antwoord op de tweede vraag....dus hiermee zijn al mijn vragen opgelost :cool:

Allemaal bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan