gezocht slot functie tbv n73

• Onderwerp starter Onderwerp starter jjw
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

jjw

Meubilair
Lid geworden
19 jul 2002
Hey allen, ik ben op zoek naar een stukje software zodat ik de telefoon op slot kan zetten, ik wil dat als ik de telefoon wil gebruiken, ik eerst een code moet invoeren zodat niemand anders m'n telefoon kan gebruiken.

Iemand enig idee? Ik ben hard op zoek naar ... op Google maar helaas.

In je telefoon zit ook een beveiligingsoptie.
Deze optie laat je telefoon vergrendelen na bijvoorbeeld een minuut.
Als je de telefoon weer wilt ontgrendelen moet je een beveiligingscode invoeren.
Deze optie kan je vinden bij het menu Instrumenten>>Instellingen>>Beveiliging>>Periode automatische blokkering.
Kies 'door gebruiker gedefinieerd'.
Voer eerst de standaard beveiligingscode in: 12345.
En kies het aantal minuten dat je telefoon moet worden vergrendeld.

Opmerking: Het is wel handig als je ook de standaard beveiligingscode veranderd. Dit kan je ook doen onder 'Beveiliging'. Kies 'blokkeringscode' en voer eerst 12345 in en dan je nieuwe beveiligingscode.

Succes :thumb:

Hmm, en nou wijzig ik hem naar een andere code, en nu accepteerd ie deze niet meer?
Heel vreemd, waarschijnlijk wel een verkeerde toets aangeraakt bij het aan maken maar kun je dit op 1 of andere manier nog weer ongedaan maken?

Je bedoeld dat je je beveiligingscode hebt gewijzigd?
Is je telefoon nu vergrendeld of kun je er nog in?

Nee die is uiteraard nu vergrendeld, ik gebruik voor alles de zelfde code dus ik weet zeker dat ik die ook toegepast hebt, dat zeg ik, heel misschien een dikke vinger gehad maar dat lijkt me sterk.

Oei, dat wordt inderdaad moeilijk. Alleen met de juiste blokkeringscode kan je de blokkering opheffen. Je hebt wel een code van 5 cijfers gekozen? (Hoger en lager moet hij automatisch niet pakken)
Probeer anders eens 12345 te gebruiken of probeer een aantal keer de code die je denkt ingevoerd te hebben.

Als je een vrouw was......mijn god wat zat ik te zweten haha.... Ongeloofelijk. Ik dacht dat de code langer mocht wezen en dat heb ik natuurlijk de hele tijd ingevoerd. Mag ik je danken.....je kleine letters deden het, als je dat niet had gezegd...zat ik nu nog te zweten....:p :thumb:

Ik dacht het toestel toch wel door te hebben maar.....haha

Haha :D
Wat kleine lettertjes wel niet doen :)
Nu je 5 cijfers heb ingedrukt, werkt alles wel naar behoren op de telefoon?

Nou gelukkig wel, ik heb de blokkering uit gezet en moet even bijkomen haha, nee flauw. Gebruik nu maar een gedeelte van de code. En het werkt perfect. Dus even goed bedankt voor het antwoorden en oplossen van mn probleem. Helemaal top. Zoals ze altijd zeggen, altijd de KLEINE lettertjes lezen haha..

grtjs Jarno

toetsenblok blokkering

de uitleg over blokkering van je toetsenblok kan je vinden in je boekje op pagina 128 bij tip

Je drukt op het knopje bovenop je telefoon (de zelfde om m aan en uit te zetten) dan zie je een menu en kun je kiezen voor optie blokkeren. Hij is heel eenvoudig weer te deblokkeren!

TNX, maar het is allemaal al opgelost haha, dat is geloof ik te lezen in de teksten boven me. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan