gezocht spel met world builder/map editor

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 230987
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
nou, met Far Cry2 kun je enkel mp mappen, je kunt er geen sp mappen mee maken (wat ik persoonlijk het grootste probleem ervan vond, want ik maak enkel sp maps).
hoe bedoel je precies dat je de map niet mp werkend krijgt?

en over die zebra, dat bedoelde ik dus met dat het eigenlijk geen volwaardige editor is, bedoelde daarmee te zeggen dat het eigenlijk een gestripte editor is. je kunt enkel die paar dingen doen die ermee mogelijk zijn om mp maps te maken, alles uit de sp missions is niet mogelijk, ik neem aan dat je daarom ook niet die zebra kunt plaatsen.

er is geen andere editor voor FC2, heel misschien heeft iemand uit de mapping/modding community een custom versie ervan gemaakt waarmee meer mogelijk is maar dat denk ik niet.
dus helaas kun je niet zoveel met FC2 mappen, je kunt alleen de standaart mp maps maken maar daar houdt alles dan ook mee op.

leon

ik heb een map gemaakt en als ik het spel dan opstart en op mulipayer naar lan ga zie ik wel mappen staan maar niet de mijnen ik denk dus dat dat aan mijn lig dat ik spampoint moet plaatsen of zo dat lijkt mij het meest logisch maar waar kan ik dat vinden er in nogal veel :)

je moet inderdaad wel altijd spawnspoints plaatsen, want anders kunnen spelers niet spawnen.
het beste kun je even googelen naar speciale mapping forums voor de game waarmee je mapt, zodat je alle info hebt.
want er zijn veel forums en tutorials waarin dit alles precies staat vermeld.
er is inderdaad heel veel info over van alles, en t neemt gewoon even tijd om dat alles door te froeten, gewoon even doen...

succes
leon

:shocked:heb ff op internet rond geneust en heb wat gevonden een mod voor de far cry 2 world builder !!!
helemaal geweldig kan nu wapens plaatsen een een hele berg nieuwe auto's en oneindig antal auto's plaatsen inplaats van 6 en kan mannentjes plaatsen die je ook aan gaan vallen en allerlei dieren en nog veeeeeeeeel meer ben daar erg blij mee en vind het nu weer helemaal geweldig !!!
heb ook nog een vraag : is er mischien voor een spel voor de pc een multiplayer worldbuilder, ik heb een xbox 360 met halo 3 en daar is dat ook mogenlijk mee, want wil graag met vrienden een map inelkaar zetten en elke keer de map door sturen is zo gedoe

die Far Cry2 editor is inderdaad super gemakkelijk, en ik ken geen andere goeie games die zo'n simpele editor hebben.
de meeste editors zijn erg gecompliseert, maar, dat betekend dan ook dat je eindeloos veel mogelijk heden hebt, want met die FC2 editor
zul je al snel merken dat je tegen zijn beperkingen aanloopt.

succes

leon

probleem met de fc2 map editor

heb nu de mod voor de farcry 2 map editor en zie heel er veel meer bijvoorbeeld mensen maar als ik deze plaats en probeer het spel dan gaan ze gewoon schieten maar als ik het is het spel zelf probeert met vrienden (hebben de mod ook) dan staan die mannetjes heel raar zie foto
2nqac0j.png

misschien dat er toevalig iemand weet hoe ik dit goed krijg tot die tijd maar zonder
ook de dieren doen dat op de reetjes na

ik neem aan dat je iets extra's moet toevoegen, een entitie die aangeeft wat ze moeten doen, (soort van heel simpele scripting dus). of misschien hoef je enkel maar iets aante vinken in de settings van deze figuren zelf.
beste is dat je even googeld naar FC2 mapping tuts, geheid dat je daar hierop een antwoord kunt vinden.
de figuurtjes staan nu in idle stand, (default dus, hun vaste begin stand)

leon

heb gezocht maar kan niks vinden, wat wel raar is is dat als ik het spel in de world builder start dat de mannentjes wel op elkaar gaan schieten:shocked:

dat is inderdaad wel vreemd ja, helaas weet ik niet het antwoord omdat ik nooit met Far cry2 heb gemapt. heb de editor wel even geprobeert voor 10 min
maar zoals ik al eerder zei vond ik hem veel te simplistisch.

toch zijn er vele FC2 mapping forums hoor, gewoon even een topic starten op alle forums, kan me niet voorstellen dat niemand dan een antwoord voor je heeft.
succes

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan