Gezocht spel.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Milktea

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2011
Hallo helpmij, Sinds vandaag ben ik hier lid omdat ik altijd als ik op google aan het zoeken was regelmatig bij helpmij uitkom. dit keer was dat helaas niet het geval en heb ik dus besloten om mij te registreren.

Tijd geleden speelde ik vaak een spelletje, je was een soort kirby figuur dan kwam je in een map kon je met een grijpdingetje overal langs zwaaien je kon ook lopen en springen. je moest dan wapens pakken en zo andere figuurtjes kapot schieten. je had DM, TDM en CTF. het was een getekend spel. en je zag het vanaf de zijkant.

Iemand?

welkom op helpmij, goed dat je je geregistreerd hebt :p

bedoel je toevallig liero x of wurmz? zo niet kan je dan wat meer info geven over het platform waarop je dit speelde en hoelang geleden dit ongeveer is?

Het was geen lierox of worms, het was ook niet zo dat je om de buurt moest. je was gewoon tegelijk bezig met het zwaaien en dan proberen elkaar te vinden. ik kan me nog 2 maps goed herinneren, de ene was groen met beige, de andere was een beetje roze/rood. ik speelde het ongeveer een half jaar geleden.

Volgensmij was het spel gemaakt door een bedrijf met meerdere spellen. ik heb al gekeken op Joymax.com en ijji maar daar staat hij niet tussen.

Laatst bewerkt:
Het was niet kirby zelf, ze leken er wel veel op je kon kiezen uit verschillende kleuren poppetjes.

Het was online ja.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan