gezocht: webmaster

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
Gezocht!!!!

Ik ben Michel, en ik zoek iemand die mij kan helpen om wat van deze site te maken.
Er zijn wel wat eisen aan verbonden, Je moet heel goed met dreamweaver over weg kunnen, Als je met photoshop of flash kan werken is dat meegenomen. Stuur een mail met daarin je naam, je leefttijd, je ervaring ( eventueel een website die je heb gemaakt )
en hoezo je mee wilt helpen aan deze site, ik hoor het graag. mail: webmaster@allthatmathers.com

Vriendelijk groeten

Michel

uhhhhhh allemaal wel leuk en aardig maar euh... graag een URL zodat ik kan zien wat 't nu is en wat moet er dan zoal gebeuren op de website?? etc.

Huh :D ?
Als je zoveel eisen hebt zul er er wel wat tegenover moeten hebben staan hoor :)

@ Freaky Legend
Ik denk dat hij zijn eigen site bedoelt en die link staat onder zijn banner!!

En inderdaad als je wilt dat iemand je helpt dan is het denk ik wel redelijk dat er wat tegenover staat :thumb:

uhhhhhhhh keej... ik heb 's ff gekeken en euhmz.... wat moet erbij komen en een voorbeeld van de 'look' van de site zou ook al fijn zijn en misschien kan ik dan wel (gratis) een handje helpen ;)

Ik wil wel wat voor je doen hoor, maar ik heb het vrij druk dus wat schuift het?

Ik ben Willem-Aart van Dorpen, 15 jaar oud en ik kan overweg met Dreamweaver, PHP/MySQL, Photoshop, Flash, Poser, Bryce, Vue d' Esprit, Visual Basic etc.

Een website die momenteel naar alle tevredenheid draait is http://www.msnaddonz.2ya.com dus dan kun je ongeveer zien wat ik kan.

Ik doe het zoals ik al zei niet gratis omdat ik daar gewoon geen tijd meer voor heb.

Met vriendelijke groet,

blaataap

vaag ik heb geen reactie binnen gekregen, maare ik kan alleen de helft van de inkomsten aanbieden. Blaataap klinkt goed!!! hoor het wel groetjes Michel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan