Gezocht Website Designers & HTML schrijfers

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja....Kleuren?
Ik wist het ook niet precies. Nog voorstellen?

Eerlijk gezegd... vind ik dat ook zo ongeveer het moeilijkste van de hele site... de kleuren... je moet vaak gewoon een beetje uitproberen ofzo...

Restyled

Ik heb me pagina op nieuw gemaakt. :D
Kijk maar is! Hij is nog niet af!

Let op je spelling.
Net als in je laatste berichtje:
het is niet me laatste pagina maar m'n en niet kijk maar is, maar kijk maar eens of 'ns.
Iemand die onzorgvuldig met z'n spelling omgaat, is meestal ook niet erg secuur met z'n andere bezigheden.
Ik zou als aankomende klant meteen doorklikken.

Fonz :thumb:

De lay-out is veel beter zo! moet je nog wel ff aan werke en dan vooral aan de spelling ;) maar hier kan zeker wel iets heel leuks uitkomen! Succes!

Geplaatst door Rimsic
Ik zie het probleem niet? Wat je bedoelt!

Je gebruikt continu een hoofdletter u op plekken waardat niet nodig is. Tenzij je het natuurlijk al die tijd over onze Lieve Heer hebt.
Dat je in de threads die je begint af en toe spreektaal bezigd, moet je helemaal voor jezelf weten, maar als je het fijn vind als mensen met plezier je site bezoeken, moet je er voor zorgen dat het niet alleen qua lay-out en technisch in orde is, maar dat er ook geen spelfouten in zitten.
Dat bedoel ik.
Het is puur als opbouwende kritiek bedoelt, want daar vraag je toch om?

Succes,
Fonz :thumb:

Laatst bewerkt:
Ah! ok, ja ik snap het. Ik zou het met de pagina's die ik nog moet maken rekening houden. En die andere pagina's zal ik het allemaal nog fff een keer grondig doorlezen. :D Thanks voor de tips!

Geplaatst door Rimsic
Hallo,

Ik zoek mensen die websites en HTML pagina's willen
maken. Ik ben namelijk met een pagina bezig met gratis templates. Je krijgt geen vergoeding voor dit werk. Wat ik ook niet krijg. Maar als deze site groter wordt en veel bezocht. Kunnen we er geld mee gaan verdienen.

Mijn site is nog niet af. Er staan op dit moment ook nog geen templates op. Maar een kleine voor proef.

Rimsic Templates

Het design moet nog komen. En de cursus moet nog uitgebreider.

Als er mensen zijn die mij zouden willen helpen of tips hebben. Laat dan even een berichtje achter

BVD

Rimsic
(Mark Kappert)

check je mail

Lol met msn :p

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan