gezocht: XP icon set

Status
Niet open voor verdere reacties.

wildone

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2004
Berichten
57
hoi, ik ben bezig met een website en zoek me de pleuritis naar de originele Windows XP icons. Wie weet in welk bestand(en) deze staan? Waarmee kan ik ze uitpakken? En kan ik ze als .gif opslaan?
Ja ik weet. op internet heb je duizenden sites maar ik zoek alleen de icons die XP zelf gebruikt. En juist die zijn nergens te vinden.
 
gezina
Mega Honourable Senior Member
Verenigingslid
Allesweter
Bijna heilig verklaard:eek:
 
:eek: Huh??? Gelukkig weet ik meer niet dan wel, maar dat weet jij weer niet...:D (maar een complimentje is altijd leuk hoor, thnx) Hopelijk was dit de bedoeling van Wildone aangezien er wel sites zijn met XP-icons maar spelen mogelijk copyrights een rol.
 
reactie

helaas, helaas was dit niet mijn vraag. zie mijn 1e vraag bovenaan. Wil weten waar de icons zich op mijn pc bevinden, etc.
 
In Shell32.dll staan een heleboel Ikoonen die door Windows XP worden gebruikt maar lang niet alle. DIt komt omdat per programma andere ikoonen nodig kunnen zijn.

Aangezien je niet meldt watvoor ikoonen je bedoeld is het lastig te zeggen waar deze staan. Geef op welk ikoon je bedoeld bijv. Terug plaatje in de internet Explorer.

Groeten,
I12no
 
verdwijnen deze icons niet na een tijdje zoals de andere originele ???
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan