Gezocht!

Status
Niet open voor verdere reacties.

CaiTliin

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
Berichten
3
Ik ben echt desperatly op zoek naar Silent Hill 3 VOOR DE PC. Ik kan hem nérgens meer vinden. Het liefst niet via E-bay of Marktplaats..

Als iemand een officiële website zou weten waar je hem veilig kunt kopen zou ik die gene zo hard knuffelen dat ie weer aan de beademing wakker wordt XD

Okee.. Dat gaat misschien ietwat te ver =D

Alvast bedankt!
 
Ik ben echt desperatly op zoek naar Silent Hill 3 VOOR DE PC. Ik kan hem nérgens meer vinden. Het liefst niet via E-bay of Marktplaats..

Als iemand een officiële website zou weten waar je hem veilig kunt kopen zou ik die gene zo hard knuffelen dat ie weer aan de beademing wakker wordt XD

Okee.. Dat gaat misschien ietwat te ver =D

Alvast bedankt!

... sorry xD
verkeerd gelezen (A)
 
Marktplaats is veilig, ALS je hem gewoon bij hem komt ophalen, of ergens afspreekt waar je hem tegenkomt.

NOOIIIT vooraf betalen!
 
Marktplaats is veilig, ALS je hem gewoon bij hem komt ophalen, of ergens afspreekt waar je hem tegenkomt.

NOOIIIT vooraf betalen!

tja dat eerste is beter maar ik ben het niet helemaal met je eens...
je kan best wat vooraf betalen op marktplaats.. (zou dit niet doen bij hele dure dingen natuurlijk..) maar hij was daar bijv: voor 5 euro...
en anders kan je altijd aangifte doen...
 
Ja, ik had ook net gezien dat ie daar voor maar 5 euro te koop staat ^^ Gelukkig nog een beetje in de buurt ook.. Ik zal het alleen aan m'n ouder moeten vragen -.-"
 
tja dat eerste is beter maar ik ben het niet helemaal met je eens...
je kan best wat vooraf betalen op marktplaats.. (zou dit niet doen bij hele dure dingen natuurlijk..) maar hij was daar bijv: voor 5 euro...
en anders kan je altijd aangifte doen...


aangifte... Ja, bij de politie krijgen ze daarvan tientallen meldingen, en iemand die je oplicht heeft zichzelf wel goed verstopt. Dus aangiftes kunnen en doen ze weinig mee.
 
Okee.. Stap 1 van de 80 is genomen XD M'n vader is het al 10% eens met dat ik em ga kopen >.<
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan