Gf Fx 5200

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinvs

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2002
Hallo,

Ik ben van plan een Geforce fx5200 te kopen maar nu hoor ik heel veel verhalen van mensen dat die kaart helemaal niet goed is en zo.... ik heb now een GF 2 mx 400 64 MB .....

Is die kaart echt niet zo goed en ga ik er mee op voor uit??

Hangt er van af welk systeem je hebt, welk budget je hebt, en wat je ermee wilt gaan doen.

De kaart is niet geschikt voor de nieuwere games. Dat is gewoon een feit. nVidia heeft dit ook duidelijk op hun site staan.

De vraag is wat je er (voornamelijk) mee wilt gaan doen en wat je budget is.

Ik wil als het kan wel een b-tje onder de 100€ blijven.... en m'n systeem is een celeron 2.2 GHZ.. met win xp pro en 256 MBRAM ddr

Welke kaart raden jullie mij aan dan??

Laatst bewerkt:
Die komen op zo'n 800 euro ;)

Maar een Club3d Radeon 9700 is echt supersnel en kost je ongeveer 200 euro.

Hmm.. ik bedoel eigenlijk uit het rijtje : GF4 FX 5200 of de GF4 MX-series :D

en 200€ is wel een b-tje te duur voor mij :(

En deze kaart dan:

CLUB ATI RADEON 9100 128 MB DDR / TV OUT € 99,00

is dat wat en weet iemand een site met de specs van die kaart???

Laatst bewerkt:
Die Radeon 9100 is qua prestaties ongeveer gelijk aan de GF FX5200. Net iets langzamer omdat de R9100 geen DIrectX9-ondersteuning heeft, wat de GF FX5200 wel heeft.

Wil je persé één van de 3 hierboven (GF4 MX, Gf FX5200 of R9100), ga dan voor de GF FX 5200.

Ik hoef niet perse een GF maar omdat ik al zo'n kaart heb en het me wel bevalt met het updaten van drivers enz. was me 1e keus wel weer een GF maar het maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit heb liever een goede kaart van een ander merk dan een slechte GF kaart :D

maar de ATI Radeon 9100 staat me wel aan alleen zow ik toch wat specs willen over die kaart maar op www.ati.com kan ik nix vinden over die kaart :confused:

Als je spelletjes wilt spelen, bespaar dan niet, maar gooi er nog 40 euro meer bij, dan kun jij bij Mycom een kaartje halen, namelijk de Radeon 9500 (128MB). Ik heb em ook, en hij is echt zeer goed :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan