Gforce2 Ti

Status
Niet open voor verdere reacties.

mopske

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2003
Berichten
9
Hallo kan er mij iemand helpe ik wil FPS hoger krijge in cs
kheb ne amdxp2000+ met 256ddr en gforce 2 Ti en kheb maar 60 fps in cs normaal moe ik 100 hebbe maar kvinde ni waar ik da moete doen plz help mij hiermee
mijn fps_max staat op 100
 
Geplaatst door mopske
Hallo kan er mij iemand helpe ik wil FPS hoger krijge in cs
kheb ne amdxp2000+ met 256ddr en gforce 2 Ti en kheb maar 60 fps in cs normaal moe ik 100 hebbe maar kvinde ni waar ik da moete doen plz help mij hiermee
mijn fps_max staat op 100

Die FPS wisselt altijd. Als er drukke momenten zijn in et spel of er is veel detail, dan is et normaal de FPS iets zakt.

Een algemene FPS van 60 is in principe genoeg.
 
weet je wat het is met 100 fps kan je rapper lope en ik weet dat ik altijd 100 fps zou moete hebbe zelfs bij smokes zakt die ni ergens een filter die ik moet aan zette
 
Zet 'ns wat effecten/beeldwaliteitsopties uit, of verlaag je resolutie.
 
ik heb alles al gedaan maar fps verlaagt niet en verhoogt ni van 60 fps ikweet dat er ergens in je opties van beeldscherm een filter is maar alles geprob. en tga ni :-(( en mijne gforce heeft 64DDR dus moe normaal echt 100 FPS hebbe mijne resolutie staat op 600x800
 
Je bedoelt een optie vanuit je videokaart eigenschappen? In dat geval: aanvullende eigenschappen-> openGL->anisotropisch filteren inactief zetten
aanvullende eigenschappen->3D interferentie (AA) standaard uit.
Vooral die eerste zal nogal wat soelaas kunnen bieden!
Hopelijk scoor je nu hoger dan 60fps. Suc6
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan