GFXPOLL.nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
De site is niet te druk, dat is goed.
Hij laadt redelijk snel, alleen die voorbeeldpoll doet er langer over in IE dan in FF. Ook al is die maar een aantal kb.
Verder passen de kleuren goed bij elkaar, echter ik vindt ze zelf iets te fel naar voren komen,
Denk erom om niet dingen als tnx oid gebruikt, dat staat een beetje vreemd ten opzichte van de rest van de tekst.
Daarnaast zou je een uitleg kunnen plaatsen over hoe je een poll op je site dient te plaatsen voor de minder technisch onderlegden onder ons. ;)
Je hebt een mogelijkheid staan om een poll te editen, maar hoe werkt dat precies? Want als je alleen maar de unicode in hoeft te voeren om een poll te editen, dan kan je zomaar een poll editen van iemand anders als je de code maar hebt.

de reden waarom ik er niet heen zou gaan, ik hou niet zo van polls :p

De site is niet te druk, dat is goed.
Hij laadt redelijk snel, alleen die voorbeeldpoll doet er langer over in IE dan in FF. Ook al is die maar een aantal kb.
Verder passen de kleuren goed bij elkaar, echter ik vindt ze zelf iets te fel naar voren komen,

Vind inderdaad de kleuren ook iets te fel maar dat zorgt er wel weer voor dat het erg opvalt ;)

Denk erom om niet dingen als tnx oid gebruikt, dat staat een beetje vreemd ten opzichte van de rest van de tekst.

Je hebt helemaal gelijk, echter ben ik niet zo'n teksten schrijver en ben eingelijk opzoek naar iemand die mij daar een klein beetje wilt helpen!.

Daarnaast zou je een uitleg kunnen plaatsen over hoe je een poll op je site dient te plaatsen voor de minder technisch onderlegden onder ons. ;)

Juist, lijkt me zelf een goed idee maar wederom zit ik weer tegen het schrijven van dat verhaaltje te kijken. Zoals alle teksten op al mijn sites, is mijn schrijf stijl gewoon niet echt om over naar huist te schrijven!.

Je hebt een mogelijkheid staan om een poll te editen, maar hoe werkt dat precies? Want als je alleen maar de unicode in hoeft te voeren om een poll te editen, dan kan je zomaar een poll editen van iemand anders als je de code maar hebt.

Correct, je zou inderdaad zomaar een poll van iemand kunnen bewerken maar dan moet je wel heel precies die code moeten weten van die poll en nou zoveel leuks is daar denk ik ook niet aan. Al krijg je die 'code' in je email als je je email hebt opgegeven bij het aanmaken van een poll.

de reden waarom ik er niet heen zou gaan, ik hou niet zo van polls :p

Haha, nou gelukkig is dat voor velen niet het geval :)

Nieuwe versie GFXPOLL.nl

Sinds vandaag is v1.02 online van GFXPOLL.nl en heb ik ook even wat nieuwe layouts toegevoegd.

Hopelijk vinden jullie deze versies ook leuk? Ik begin met in 'mijn opinie' de slechte en ga dan naar de beste

990K
poll.php

Black And White
poll.php

Bluebarbox
poll.php

Fly
poll.php

vacation
poll.php

:) hopelijk vinden jullie ze ook leuk? mocht je comments hebben! kom maar op

Status