ggofkbe.dll

Status
Niet open voor verdere reacties.

prettytear

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2003
Beste mensjes,

heb na wat zweet en tranen, wat mislukte downloads en virusscanners die niet werkte... uiteindelijk mijn trojan horse succesvol kunnen verwijderen.

blijf nu echter met de volgende foutmelding in mijn maag zitten die telkens weer verschijnt als ik mijn win 98 opstart.

RUNDLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\ggofkbe.dll
kan opgegeven bestand niet vinden

iemand die een oplossing weet?

B.V.D.

zoek naar dat dll bestand in je reg......

start --> uitvoeren --> regedit

en de zooi weggooien die er naar verwijst

Geplaatst door prettytear
Beste mensjes,

heb na wat zweet en tranen, wat mislukte downloads en virusscanners die niet werkte... uiteindelijk mijn trojan horse succesvol kunnen verwijderen.

blijf nu echter met de volgende foutmelding in mijn maag zitten die telkens weer verschijnt als ik mijn win 98 opstart.

RUNDLL
C:\WINDOWS\SYSTEM\ggofkbe.dll
kan opgegeven bestand niet vinden

iemand die een oplossing weet?

B.V.D.

Weet je zeker dat "ggofkbe.dll" goed is want Google kan er niks mee?

Grtz.

Ja had zelf ook al ff op google zitten neuzen maar kon ook niks vinden... *zucht* en dat allemaal net voor kerst... :/

maar ik ga naar start - uitvoeren en ik type in regedit

dan kom ik vervolgens in de registereditor (?!) ehm... en wat doet ik dan vervolgens???

Laatst bewerkt:
Ja en dan die bestanden verwijderen..

Heb ondertussen ff opnieuw opgestart maar krijg gewoon dezelfde foutmelding :/ ik snap er geen bal meer van...

start --> uitvoeren --> msconfig --> opstarten

en post ff wat daarin staat

Oh jeetje daar staan wel een stuk of 20 dingen allemaal aangevinkt ehm.. o.a.

scan registry
taakcontrole
system tray
local power profile
asvgservg.exe
avg_cc
pointer
ggofkbe

en dan nog een stuk of 10/15 hoor...

Die onderste (ggofkbe) moet je uitvinken en op toepassen klikken. Na het opnieuw opstarten moet je van die melding afzijn.

Geplaatst door Tanja1968
Die onderste (ggofkbe) moet je uitvinken en op toepassen klikken. Na het opnieuw opstarten moet je van die melding afzijn.

Danku

Hmmmzzz, wel een heel vreemde, na behoorlijk wat spitwerk kom ik een vage verwijzing tegen naar www.tamilislam.com . Ik zeg niet dat die ermee te maken heeft, maar misschien kan jij dit combineren met elkaar???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan