Ghost booten???

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeMetaal

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Ik heb even rond gekeken maar kan niks echt relevants vinden..

Heb een laptop waarbij k niet de mogelijkheid heb op te booten van cd of diskette, maar ik zou er wel graag ene image op willen gooien..Enige probleem is, ik krijg mn usb stick niet geboot, heb dagen lang op google gezocht naar een werkende oplossing maar niks leek te werken..

Kan iemand mij duidelijke aanwijzingen geven hoe dat gaat? Het blijkt met Symantec ghost zelf ook te kunnen? Ik heb v11 of 12.. Weet eigenlijk niet zeker meer :D

Alvast bedankt :)

Je zou ook vanaf CD kunnen booten.
Dat je een bootCD maakt en dan van daaraf Ghost kan draaien.

Heb een laptop waarbij k niet de mogelijkheid heb op te booten van cd of diskette,

Dus jij kunt niet in je bios aangeven dat de cdrom de eerste opstart moet zijn ??
Als dat zo is dan gaat killermenace zijn oplossing ook niet werken.

:o even te snel gelezen.

Of die zitten er gewoon niet is, dan kan ook nog.
Heb ik ook eens gehad... een laptop zonder diskette station en zonder cd-speler.

Anders zou ik het vreemd vinden dat het niet mogelijk is om van CD of disketten te booten

Er staat nog een oud wachtwoord op het bios die ik niet weet, cd staat niet in de bootlist, alleen usb en hd.
Vandaar het hele gedoe rondom de usb..Als ik cd kon had ik jullie nooit lastig gevallen :)

Dus of je moet weten hoe je een bios password reset zonder m te weten (van een laptop) of de instructies voor ghost op usb..
Het image dat ik gebruik heb ik wel op een dvdtje staan, ghost kan deze wel zien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan