Frankflyer
Gebruiker
- Lid geworden
- 30 apr 2001
Wie weet raad.
Omdat ik windows XP home wilde upgraden naar windows XP proffesional had ik voor de zekerheid een Ghost gemaakt van de oude situatie (c paretitie)
Deze ghost had ik gemaakt in een nieuwe partitie.
Ik heb dus 3 partitie,s op 1 hd van 120 GB.
de c: en de e: (waar dus die chost op staat) hebben het bestands systeem NTFS.
Ik heb nog de Ghost op integriteit gecontrolleerd en dat was goed.
Nu het probleem.
Die upgrade ging helemaal verkeerd, muis en toetsenbord reageerden niet meer en nog meer deed het niet meer.
Nou dacht ik, dan maar via de chost recovvery disk die chost terugzetten.
Mooi niet.
hij zet voor 50 % terug en dan geeft hij een fout nr. 25003 en gaat niet verder.
Naspeuren leert dat het te maken heeft met de defragmentatie van de oorspronkelijke c:.
die is nu anders en dat pakt Norton ghost niet.
een test op de ghost leert dat nog wel degelijk het bestand intakt is al zitten er wel een hoop mbr standaard files tussen.
"wie heeft er nog een goede tip.
Ik ga nu proberen de c: fat 32 te fdisken en weer proberen om de boel terug te zetten.
gr. Frank
Omdat ik windows XP home wilde upgraden naar windows XP proffesional had ik voor de zekerheid een Ghost gemaakt van de oude situatie (c paretitie)
Deze ghost had ik gemaakt in een nieuwe partitie.
Ik heb dus 3 partitie,s op 1 hd van 120 GB.
de c: en de e: (waar dus die chost op staat) hebben het bestands systeem NTFS.
Ik heb nog de Ghost op integriteit gecontrolleerd en dat was goed.
Nu het probleem.
Die upgrade ging helemaal verkeerd, muis en toetsenbord reageerden niet meer en nog meer deed het niet meer.
Nou dacht ik, dan maar via de chost recovvery disk die chost terugzetten.
Mooi niet.
hij zet voor 50 % terug en dan geeft hij een fout nr. 25003 en gaat niet verder.
Naspeuren leert dat het te maken heeft met de defragmentatie van de oorspronkelijke c:.
die is nu anders en dat pakt Norton ghost niet.
een test op de ghost leert dat nog wel degelijk het bestand intakt is al zitten er wel een hoop mbr standaard files tussen.
"wie heeft er nog een goede tip.
Ik ga nu proberen de c: fat 32 te fdisken en weer proberen om de boel terug te zetten.
gr. Frank