Ghost: nieuwe partitie gelijk vol ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Devilish

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 dec 2001
Berichten
1.627
Hoi allemaal :)

Ik heb sinds vrijdag een nieuwe hardeschijf in huis, en aangezien mijn windows partitie (10gig) vol begon te raken heb ik besloten om op mijn nieuwe hardeschijf een nieuwe partitie aan te maken van 15gig en met behulp van Norton Ghost mijn Windows XP te clonen naar die partitie,

nu is dit allemaal goed gegaan, echter is mijn C:\ op mijn nieuwe HD gelijk vol 0_o

in andere woorden ik had een 10gig partitie die bijna vol was wat daar op stond heb ik gecloned naar mijn nieuwe partitie van 15gig en die is nu ook gelijk vol.....

weet iemand of Ghost toevallig files achter laat of iets dergelijks ik kan zelf niks vinden :s

alvast bedankt voor de antwoorden :)


=====================================
heb het in deze sectie geplaatst omdat ik denk dat het indirect iets te maken heeft met Norton Ghost
 
Nee hoor, de clone opzich staat namelijk op cd of dvd of waar je hem maar geplaatst hebt, kan me alleen maar bedenken dat je een ghost gemaakt hebt en de ghost mischien ook wel op de nieuwe HD hebt geplaatst, daar staat dan dus nu een volledige copie van je eerste C: schijf en de Ghost ook op, dan kan het hard gaan met de ruimte.
Weet je zeker dat je de Ghost alleen hebt gemaakt van de C: schijf en niet van de rest vd de HD.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan