Ghost recon online

Status
Niet open voor verdere reacties.

friesland

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2004
Berichten
127
ik wil ook graag gost recon online spelen maar ik heb alles geinstalleerd
en open het vanaf het bureaublad, als ik hem gewoon speel dan werkt het wel maar als ik online wil zegt ie bezig met het zoeken naar g54.exe?
wie weet wat ik moet doen?

groeten
 
Probeer eens een patch te downloaden

bijvoorbeeld op www.gamershell.com


[mod]

Hier staan ook cracks, dus een verwijzing naar deze site is niet toegestaan.

[/mod]


[edit]
Sorry! :rolleyes:
[/edit]
 
Laatst bewerkt:
heb ik gedaan maar werkt nog niet??
wat is dat eigenlijk een patch??

groetjes
 
Hoi.

Een patch is een update voor een spel/programma om fouten die ten tijden van de release van het spel/programma nog niet bekend :D waren te fixen.

Ghost recon heeft als laatste patch de 1.4 patch kun je hier downloaden. Je moet je wel even registreren want we zijn bijna door de bandbreedte heen :(
Maak je geen zorgen je krijgt GEEN spam!

Als je alledrie de games hebt, dus ghost recon---->desert siege--->island thunder heb je alleen de 1.4 patch nodig.
Als je deze expansion packs niet hebt maar alleen ghost recon moet je meerder patches downloaden (volgens mij 1.3 en 1.4 maar check zelf nog even)

Overigens is http://www.ghostrecon.net ook een goede site. Kun je ook vanalles vinden zoals downloads en ook een forum waar je veel info kunt vinden als je problemen hebt.

[EDIT]Heb je play on ubi.com wel geïnstalleerd? Hij zou gs4.exe vanzelf moeten vinden.
Als dit wel het geval is uninstall hem dan en probeer dan via de site ubi.com te verbinden met de lobby dan gaat de installatie vanzelf en heb je meteen de laatste versie.
 
Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt! ik probeer het ff!
ik heb dat ubi wel geinstalleerd!
maar bedankt voor je hulp!

groeten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan